n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ארטיום דולגופיאט מוכר את מדליית הזהב למען יישובי העוטף

ארטיום דולגופיאט מוכר את מדליית הזהב למען יישובי העוטף

האלוף האולימפי תושב ראשון לציון, ארטיום דולגופיאט, מעמיד למכירה פומבית את מדליית הזהב בה זכה באליפות העולם ב- 7.10.23 כל ההכנסות מהמכירה יועברו לסיוע ליישובי עוטף עזה

ארטיום דולגופיאט צילום גיא ביטמן
ארטיום דולגופיאט. צילום: גיא ביטמן

ארטיום דולגופיאט, האלוף האולימפי (טוקיו 2020) ותושב ראשון לציון, זכה במדליית זהב ובתואר אלוף העולם, אולם לא הצליח לחגוג מעולם את הזכייה. שכן התחרות התקיימה ביום שבת, השביעי לאוקטובר, בזמן שמדינת ישראל היתה תחת מתקפת החמאס.

כשהחדשות אודות התקיפה לא הפסיקו להגיע ולערער את הנפש, דולגופיאט סיפר כי התעקש לעלות על פודיום הזוכים עם דגל ישראל ועליו סרטים שחורים והקדיש את ההישג ההיסטורי למדינת ישראל ולתושבי העוטף.

מאז דולגופיאט, ספורטאי מכבי תל אביב שיצא לאליפות העולם במסגרת נבחרת ישראל של איגוד ההתעמלות, התלבט רבות עם עצמו, כיצד יוכל לסייע באופן משמעותי לעוטף עזה בנוסף למעורבותו בפעילות קהילתית במפגשים ישירים עם משפחות של מפונים מהעוטף.  אחרי שבחן אפשרויות שונות, החליט להעמיד את המדליה היוקרתית בעלת הערך הסנטימנטלי למכירה פומבית, שכל הכנסותיה יועברו לסיוע עבור יישובי העוטף.

המכירה תתקיים ביום ראשון 7 בינואר בשעה 21:00.

הסכום ההתחלתי לרכישת מדליית הזהב של ארטיום דולגופיאט מאליפות העולם 2023, עומד על 100,000 $ (מאה אלף דולרים). הכסף מהמכירה יועבר במלואו לקרן שורש המתמקדת בעזרה מיידית לנפגעי התקיפה של חמאס, הזקוקים לסיוע מידי בשמירה על חייהם.

קרן שורש מתמקדת בסיוע לישובים: כיסופים, ניר עוז, כפר עזה, משמר הנגב, בארי ושדרות. https://www.shoreshfund.org/he

המכירה תתבצע באמצעות בית המכירות הפומביות פעם שלישית. https://il.bidspirit.com/ui/lotPage/source/catalog/auction/40396/lot/198137?lang=he

ארטיום דולגופיאט צילום גלי להב

ארטיום ומדליית הזהב- צילום: גלי להב

ארטיום דולגופיאט: "מה שווה אלוף עולם אם המדינה שלי כואבת? עבורי, מדינת ישראל במקום הראשון. אני נפרד מהמדליה בלי כאב אבל עם הרבה רגש. זאת מדליית יקרה. מדליה שהיתה כל החלומות שלי, מדליה שהיא שיא השאיפות שלי אחרי המדליה האולימפית. אבל היום אני יודע שיש משהו חשוב אפילו יותר מזה, אני יודע שמעל הכל, חשובה החברה הישראלית. אני לא אשקר, זה לא קל לי, אבל אני מרגיש שבאמצעות המכירה הפומבית של המדליה, אוכל להעניק באמת, למדינה שהעניקה לי כל כך הרבה. אני רוצה להודות למי שמסייעים לי לממש את הרעיון, קבוצת  THE TEAM המלווה אותי תקופה ארוכה, המנהלת האישית המסורה שלי ורד עצמון, קרן שורש ובית המכירות הפומביות פעם שלישית".

צפו בסרטון של ארטיום: https://drive.google.com/file/d/1lg0vA9c5b5-vfRvD4ff9njzI0S4zyWbg/view?pli=1

מדליית זהב צילום גלי להב

מדליית הזהב שעומדת למכירה- צילום: גלי להב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות