דף הבית / חדשות העיר ראשי / פיימינג במקום שיימינג

פיימינג במקום שיימינג

מי ליאור

תופעת השיימינג בשנים האחרונות הפכה לאחת התופעות המדאיגות ביותר בעידן הרשתות החברתיות. כל מי שיושב מאחורי המקלדת מפרסם ככל העולה על רוחו ויכול למפיץ דברים פוגעניים ללא הזדהות וללא מאמץ מיוחד, וזה לא משנה אם הדברים נכונים ואם לאו. בעיריית ראשון לציון החליטו להילחם בתופעה והשיקו את קמפיין הפיימינג.
Faming במשמעות של לפרגן, להחמיא-  בדיוק ההיפך משיימינג. בעירייה הפיקו סרטון מיוחד שיופץ ברשתות החברתיות ובנוסף צפויים לעלות בקרוב גם בקמפיין גרילה ברחובות העיר והכל על מנת להילחם בתופעה המגונה.
בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות רואים דוגמאות לתגובות ופוסטים פוגעניים שעלו ברשת ולאחר מכן רואים שואב אבק שעולה ושואב את כל המילים הפוגעניות, והופך את התגובה והפוסט למפרגן ואוהב.
"הרעיון לקמפיין עלה אחרי מצעד הגאווה שהתקיים בעיר וגרר תגובות בוטות ברשתות החברתיות, גם בימים אלו לקראת הבחירות אנו עדים לתופעות שיימינג ברשתות החברתיות. חשוב לנו לעורר שינוי בקרב הציבור ובעיקר להראות לדור הצעיר שאפשר וחשוב לשנות את השיח", מסרו מדוברות עיריית ראשון לציון. על ההפקה ובימוי של הסרטון אמון משרד הפרסום אשכנזי- זלצמן.

קמפיין הפיימינג מתוך הסרטון. צילום: יח"צ
קמפיין הפיימינג מתוך הסרטון. צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות