n
דף הבית / מומלצים / העסקת מומחה זר

העסקת מומחה זר

בשנים האחרונות שוק העבודה בישראל גדל פלאים, בין אם זה בשוק הייטק, שוק המסעדנות, בספורט, בתעשייה ועוד מגוון רחב של תחומים. בעקבות התרחבות שוק העבודה בישראל, חברות רבות נזקקות לעובדים המתמחים בתחום שהחברה עוסקת אך הרבה פעמים החברות אינן מוצאות את אותם עובדים בישראל ולכן קורה שחברות מחפשות עובדים זרים מרחבי העולם.
מומחה זר הוא כאמור אדם זר לא מישראל שיש לו השכלה וידע בתחום מסוים שגרמו לו להיות מומחה באותו תחום. למומחה הזר יש מעמד מועדף על פני כל העובדים הזרים האחרים. בשביל שיהיה ניתן להעסיק מומחה זר, יש להגיש בקשת היתר עבודה למומחה אל משרד הפנים וגם לבקש אשרת עבודה מסוג ב/1. בשביל הבקשה יש להראות מסמכים המעידים על מומחיותו של העובד הזר, לצרף את קורות החיים שלו, פרטי החברה שרוצה להעסיק אותו, תעודות המעידות על השכלתו ומכתב הסבר מפורט ומנומק שמסביר את הצורך בהעסקתו של אותו עובד. כל זה על מנת לקבל אישור על העסקת מומחה זר.

african-office-worker-checkered-shirt-standing-with-arms-crossed-looking-asian-manager-indoor-portrait-freelance-web-developers-discussing-something-using-laptops
קרדיט תמונה: FREEPIK

תהליך התרת נישואין

כאשר זוג נשוי רוצה להתגרש עליהם להגיש תביעה לבית הדין הרבני אבל כאשר מדובר על זוג נשוי שהתחתנו במדינה זרה ואחד מבני הזוג אינו יהודי הסיפור מורכב יותר. התרת נישואין מדבר על בני זוג שרוצים להתגרש כאשר אחד מבני הזוג אינו יהודי ובכך נושא הגירושין והנישואין לא יהיו בידי סמכותו של בית הדין הרבני וזאת בשל כך שבית הדין הרבני עוסק רק בזוגות יהודיים. על בני הזוג שרוצים להתחיל את תהליך התרת נישואין, יש לשלוח בקשה להתרת הנישואין אל בית המשפט לענייני משפחה. על אחד מבני הזוג לשלוח בקשה לבית המשפט לענייני משפחה ושם תוגש הבקשה להתרת הנישואין. על מנת שבית המשפט יהיה מוסמך לדון בבקשה, תהיה חייבת להתקיים אחת מהזיקות הבאות, מקום מושבו של המשיב הוא ישראל, בני הזוג ישראלים, מקום מושבו של המבקש בישראל, והוא התגורר בה במשך שנה לפחות בסמוך להגשת הבקשה להתרת הנישואין, מקום מושבם המשותף האחרון של בני הזוג הוא ישראל. בבקשה על בני הזוג לרשום בבקשה את פרטיהם האישיים, מקום מגוריהם, הדת שהם שייכים לה, את התאריך והמקום של הנישואין שלהם ואת הסיבה שבגללה הם רוצים להתגרש.

תהליך התרת נישואין הינו תהליך ארוך ומורכב בעל בירוקרטיה רבה ולכן כדאי להשתמש בעזרתו של עורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום שנים רבות וזאת בשביל להבטיח לכם שההליך מתנהל בצורה מקצועית, טובה מהירה ומדויקת. חשוב לבחור עורך דין בעל ותק לצד ניסיון בנושא של התרות נישואין. עוד חשוב להשתמש בשירותיו של עורך דין מכיוון שעל הבקשה להיות מדויקת ומפורטת בכל הדברים שצריך ועם כל המסמכים הנדרשים. טיפול לקוי בבקשה עלול לעכב ואף לגרום לדחייה של הבקשה.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות