n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ארבעה קברים – משפחה אחת: "הלב מדמם ואין מילים לנחם"

ארבעה קברים – משפחה אחת: "הלב מדמם ואין מילים לנחם"

היום התקיים בבית העלמין בראשון לציון טקס גילוי המצבה של בני משפחת זוהר, שנרצחו באכזריות בטבח של השבת השחורה. ראובן ביננפלד מחברה קדישא שמלווה את המשפחה, מספר על התחושות הקשות שלא מרפות לרגע

זוהר
הלב בוכה: 4 קברים של משפחה אחת

45 יום עברו מאז השבת השחורה 7.10.2023 בה חדרו מחבלים לעוטף עזה. אחד המקומות הכי קשים שספגו את השכול ומעשי הטבח הוא קיבוץ נחל עוז. משפחת זוהר היא המשפחה שנרצחו ארבעה מתוך חמישה , כאשר המחבלים הגיעו גם לביתם ורצחו בדם קר את האב יניב, האם יסמין והבנות תכלת וקשת. בנם, אריאל שבעוד כחודש יחגוג בר מצווה, הוא היחיד שניצל רק כיוון שיצא לריצת בוקר. כשהאזעקות החלו מצא מחסה בבית של שכניו.
אריאל זוהר הפך לסמל של האירוע הנורא. הבן שנותר לבדו, מול הקברים הטריים של בני משפחות, נאחז בקושי בסבו וסבתו. היום הוא חזר לבית הקברות, לאזכרה לציון חודש בבית העלמין גני אסתר בראשון לציון. הבן אריאל היה עם סבו וסבתו, הוריו של יניב, יחד עם בני משפחה רבים, וארבע מצבות קורעות לב של ארבע בני משפחה נקברו זה לצד זה.
מי שערך את טקס האזכרה וגילוי המצבה הוא ראובן ביננפלד עובד חברה קדישא. לפני כחודש הוא היה אחד מתוך ארבעת הקברנים שקברו את בני המשפחה. "השתתפתי בלוויה לפני חודש" הוא מספר. "אני הרבה שנים עובד בחברה קדישא וזו הפעם הראשונה שעשיתי לוויה למשפחה שלמה, פעם ראשונה שנתקלתי בעצב ואסון כזה, היינו ארבע קברנים, היו ירוטים, טילים, אזעקות ותוך כדי המשכנו בקבורה עם קהל עצום ובכי גדול, אני קברתי את האמא יסמין, לעולם לא אשכח את זה. הרב ליבשיץ ניהל את הלוויה".
האירוע הקשה שנחרט בליבו של ביננפלד, הוביל אותו להגיע היום לאזכרה ולחלוק כבוד למשפחת זוהר. "היום הגעתי לאזכרה בבית העלמין. רציתי לחלוק כבוד, ללוות את המשפחה ולהביא להם מארז שהכנו בחברה קדישא במיוחד למשפחות הנרצחים שכולל ספר תהילים מהודר, נר נשמה ועוד. המשפחה ביקשה שאעשה את האזכרה ליד הקבר, הרגשתי שזכות גדולה נפלה בחלקי. קשה לעכל אירוע שכזה ומציאות שכזו. אבל לצערי זו המציאות בחודש האחרון. הקושי הוא בל יתואר, איך מנחמים סבא וסבתא וילד בן 13 שכל משפחתו נרצחה? מה המילים הנכונות?. הלב מדמם ואין מילים לנחם"

מעל ארבעת הקברים אמר בכאב ביננפלד "תעלו לפני כיסא הכבוד ותמליצו יושר בעד כל המשפחה, בעד הבן, ההורים וכל המשפחה המורחבת, תתפללו על כל צבא הגנה לישראל וכוחות הביטחון, שיחזרו בשלום, החטופים הנעדרים שיחזרו בשלום, למען עם ישראל, תתפללו על עם ישראל, שלא נדע עוד צער כזה ויגון"

קד
ראובן ביננפלד עובד חברה קדישא עורך את האזכרה:" תהיו מליצי יושר על עם ישראל"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות