n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: הכתובת נאצה הייתה על הקיר. ובעיריה? יחכו ליום ראשון כדי להחליט מה עושים

רחובות: הכתובת נאצה הייתה על הקיר. ובעיריה? יחכו ליום ראשון כדי להחליט מה עושים

צילום: איציק צ׳יקול
צילום: איציק צ׳יקול

יצחק, תושב העיר, עבר ביום שלישי האחרון ברחוב בן ציון פוגל בעיר, שם הוא נתקל בכתובת נאצה שאומרת ״עד הציוני הנאצי האחרון״ ונחרד.

״זה נמצא על קיר מוביל לבית ספר קרוב, בכל יום עוברים שם מאות תלמידים שנחשפים לכיתוב הזה, אחרי מה שקרה בשבת השחורה לראות דבר כזה זה מחריד. והעובדה שאנשים בשכונה שם לא מדווחים על זה רק אומר שאולי מישהו מהם עוד מאמין במה שכתוב״ הוא אומר ל״גל גפן רחובות״.

לדבריו, ביום שלישי האחרון, כשנחשף לדבר, הוא פנה למוקד 106 ומסר פרטים מדוייקים, ושם הבטיחו לו שהדבר יטופל, אלא שאתמול, חמישי, הוא עבר במקום שוב וראה ששום דבר לא השתנה. ״התקשרתי שוב למוקד 106 שם אמרו לי שרק ביום ראשון יטפלו בזה בגלל ריבוי פניות. איפה נשמע כזה דבר?!״, הוא אומר ומוסיף ״הצעתי למוקדנית שאקנה צבע ואצבע את הקיר בעצמי על מנת לכסות את הבושה, אלא שהיא אמרה לי שאסור לי לעשות שום דבר. והכיתוב על הקיר? שישאר עד שהיא תיצור קשר ביום ראשון עם מישהו בעיריה שינחה אותה מה לעשות״.

מעירית רחובות נמסר בתגובה: ״עובדי אגף התחזוקה צבעו מחדש את הקיר והפנייה טופלה״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

13 תגובות

  1. חלם זה כאן

  2. אין אף גוף מתפקד
    אזרחים נשארו לבד בישראל
    בכל הרמות

  3. בירוקרטים מטומטמים מפחדים להגדיל ראש אפילו במילימטר! איזו בושה!

  4. ביזיון! איפה השכל?

  5. שיפתחו מצלמות רחוב כדי לראות מי עשה את זה

  6. ככה זה שעיריית רחובות כולה מנוהלת עי קומבינות ומאפיונרים , הכל פועל על פי קשרים ולא כישורים.

    • עיריית רחובות עם 3200 עובדים רובם בטלנים,מביאים קבלנים חיצוניים בשביל עבודות כפיים.
      הארנונה שלכם הולכת לפח חייבים לעשות לזה סוף

  7. יש צילומים מי אחראי לזוועה הזאת? תתפסו את בן בליעל . קחו אותו לחמות צבע ושלחו אותו בהשגחה לסיעד ולצבוע את הכתוב ואחרי זה קחו אותו לעוטף לקטוף ירקות תחת הפצצות במשך שבוע.
    יותר לא ירשום

    • לפני זה במקום הזה היה כתוב: מוות לערבים! גם את זה כתב כנראה אחד הבני התושבים…. ודרך הגב, בפרק הזה כול בוקר באים עובדים ערביים לנקות אחרי הילדים שלנו! בושה את מה שהילדים שלנו משירים בפארק הזה!

      • אפרת אוקנין

        קודם כל אל תגידי על שום ילד יהודי בושה בתקופה הזאת ואם יש עובדים ערבים שמנקים שם את אמורה לדווח ולהיות ממוקדת יותר בכוון של ביטחון הציבור בימים אלה

  8. למחוק את הכתובת זה לא נקרא לטפל.
    לטפל זה למצוא את הכותב ולעצור אותו בתור התחלה.

  9. מוקד העיריה לא מתפקד ולא מהיום מת3שרים לדווח על רעש מהפבים תשובת המוקדנית מותר להם מבלי בכלל לדעת את החוק חונים על מדרכות תגובת המוקד יטופל אבך שום דבר לא קורה ךכו ללמוד ממוקד נס ציונה או יבנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות