n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: חיזוק למחלקת הילדים של וולפסון

חולון: חיזוק למחלקת הילדים של וולפסון

מינוי בכיר במרכז הרפואי וולפסון: ד"ר דיאנה טשר מונתה לסגנית מנהל מחלקת הילדים

דוקטור דיאנה טשר צילום דוברות וולפסון
ד"ר דיאנה טשר- צילום: דוברות וולפסון

ד"ר טשר, בת 50 ואם לשניים, סיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטה העברית והתמחתה ברפואת ילדים ובמחלות זיהומיות במרכז הרפואי וולפסון וסיימה את שתי ההתמחויות בהצטיינות.

בנוסף, ד"ר טשר היא מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בילדים משנת 2018, חברה בוועדה המייעצת לחיסונים של משרד הבריאות ומרצה בכירה קלינית בחוג לרפואת ילדים באוניברסיטת תל אביב. בשנת 2017 זכתה ד"ר טשר בתואר מצטיין דיקאן בהוראה.

ד"ר טשר: "אני נרגשת לקבל את התפקיד המאתגר ושמחה על הזכות שניתנה לי להמשיך ולתרום להובלת המחלקה להמשך עשייה להישגים ומצוינות. אני חלק מצוות מעולה הפועל למתן רפואה אנושית, מקצועית ומיטבית לקהילה ורואה ברכה בהכשרת דור העתיד של הרופאים."

פרופ' אילן דלאל: "מחלקת הילדים נמצאת בתנופה אדירה בשנים האחרונות, הקמנו את בית החולים לילדים על שם סילבן אדמס אשר פועלות בו מחלקות אשפוז, חדרי ניתוח וטיפול נמרץ חדשות. ד"ר טשר מביאה עימה שנים של ניסיון עשיר כמנהלת היחידה למחלות זיהומיות בילדים לתפקיד והמינוי שלה מהווה דוגמה למצוינות, התמדה ומקצועיות."

ד"ר ענת אנגל מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "המינוי של ד"ר טשר הוא חלק משורת צעדים של המרכז הרפואי וולפסון שמטרתם להביא למטופל רפואה מהמעלה הראשונה ולהבטיח להורים כי ילדיהם מקבלים את הטיפול המקצועי והטוב ביותר. אני מאחלת לה הצלחה במילוי תפקידה החשוב ובטוחה כי היא תמלא אותו בהצלחה יתרה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות