n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: שיר עלימה מרחובות השתתפה במסגרת נבחרת ישראל לנוער בתחרות רולרבליידס באיטליה

רחובות: שיר עלימה מרחובות השתתפה במסגרת נבחרת ישראל לנוער בתחרות רולרבליידס באיטליה

המחליקה המקצועית, שיר עלימה מרחובות, השתתפה במסגרת נבחרת ישראל לנוער בתחרות רולרבליידס באיטליה. הספורטאית המוכשרת, שמאמנת גם ילדים במסגרת החברה העירונית רחובות, אמרה השבוע כי בשלב זה היא "תולה" את הרולבליידס לטובת גיוס לשירות הלאומי

DSC_1357
צילום : יחצ

נבחרת הנוער של ישראל במרוצים ברולרבליידס חזרה בשבוע שעבר מסבב מרוצי מסלול בשם TRACK, אשר התקיים לאורך שישה ימים בעיירה הפסטורלית סנטה מריה נואובה באיטליה. מדובר באירוע ספורטיבי חשוב בענף, שכן הוא למעשה השלב הרביעי במסגרת תחרות גביע אירופה למרוצים על רולרבליידס.

התחרויות התקיימו על מסלול פרבולי משופע בעל הקפה של 165 מטרים וכלל למעשה שישה מרוצים תחרותיים, החל ממרוץ "ספרינט" של הקפה אחת ועד למרוץ של 10 ק"מ פסילות (מרוץ בו פוסלים בכל הקפה את המחליק האיטי ביותר).

אחת המתחרות בנבחרת היא שיר עלימה, המחליקה הבכירה תושבת רחובות, אשר מהווה חלק מהסגל הישראלי עוד מאליפות העולם שהתקיימה בשנת 2018 וגם הפעם לקחה חלק חשוב במרוצים. היא התחרתה בצורה מרשימה במרוצים מול עשרות מחליקות מהטובות ביותר באירופה.

זה המקום לציין כי כשרונה של שיר בא לידי ביטוי גם כמאמנת של קבוצת הילדים והנוער בחוגים בספורטק העירוני ברחובות, יחד עם מאמן הנבחרת אייל קרפל, במסגרת החברה העירונית של רחובות. השבוע אמרה שיר, עם חזרתה לארץ, כי כמו ספורטאים שלוקחים פסק זמן, היא "תולה" את הרולבליידס אך לטובת גיוס לשירות הלאומי.

המאמן קרפל אמר השבוע כי על אף שסגל נבחרת הנוער מתאמן בארץ ללא מתקן תחרותי תיקני, הרי שבכל זאת הנבחרת התחרתה בצורה מרשימה ביותר ואף גברו בהישגיהם על מספר מחליקים חזקים ובולטים.

אמנם הנבחרת לא חזרה עם מדליות, אך ייצגה את ישראל בכבוד וההישג הגדול ביותר הוא שדגל ישראל הונף בתחרות בפעם הראשונה יחד עם דגלי שאר המדינות המתחרות.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "לרחובות יש ייצוג מכובד גם בתחום הזה. נמשיך לעודד את הספורט ההישגי בעיר בכל תחום ובכל דרך אפשרית".

 

ח"מ ומחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי: "העיר רחובות מקדמת ספורטאיות וספורטאים מענפי הספורט השונים, ואני חש גאווה כשספורטאית בת עירנו לוקחת חלק ומייצגת את ישראל בתחרות בינלאומית".

קרדיט צילומים: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות