n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: ירידה של 45% באירועי נפצים לעומת השנה שעברה

אור יהודה: ירידה של 45% באירועי נפצים לעומת השנה שעברה

בזכות פעולות סמויות וגלויות של יחידת השיטור העירוני ומאמצי ההסברה שהשקיעה העירייה עולה כי חג פורים האחרון היה השקט ביותר מזה שנים. ראש העיר, ליאת שוחט: "פנינו לאתגרים הבאים שמאפשרים שמירה על איכות החיים ברחבי העיר"

שלט חוצות
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

ירידה של 45 אחוז באירועי נפצים באור יהודה לעומת השנה שעברה – כך עולה מסיכומי הנתונים והפניות שהתקבלו במוקד העירוני עם סיום חג פורים. כידוע, שימוש בנפצים הוא תופעה כלל ארצית שמהווה פגיעה קשה באיכות החיים. מדי שנה, עיריית אור יהודה פועלת לצמצם ככל הניתן את התופעה הזו והשנה רשמה נתונים חיוביים שמעידים על ירידה דרמטית בכמות אירועי השלכת הנפצים, שגורמות לסבל רב להלומי קרב, לבעלי חיים, לפעוטות ובכלל.

 

במסגרת ריכוז המאמצים, עיריית אור יהודה פרסה בשנים האחרונות למעלה מאלף מצלמות אבטחה ברחבי העיר כדי לדאוג לכך שהמרחב העירוני ייראה בזמן אמת ובהתאם לכך ניתן יהיה לשלוט טוב יותר על האירועים. במקביל, יחידת השיטור העירוני בראשות מען ג'יעיה ודארן סמסון ביצעה אכיפה סמויה וגלויה שגרמה להרתעה משמעותית בקרב הצעירים שנהגו להשליך נפצים. יחד עם מאמצי ההסברה שהופעלו באמצעות האמצעים הפרסומיים של העירייה, ניכר כי חלה ירידה משמעותית באירועים אלו.

 

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "לשמחתי הרבה ובזכות שיתוף פעולה מצוין עם התושבים, ראינו השנה ירידה משמעותית בכמות אירועי הנפצים ברחבי העיר ואני שמחה על כך. יחידת השיטור העירוני פעלה בשלל אמצעים יחד עם פעולות הסברה רבות כדי לדאוג שהחג הזה יהיה החג השקט ביותר מזה שנים. כעת פנינו לאתגרים הבאים שמאפשרים שמירה על איכות החיים ברחבי העיר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות