n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: בית הספר ניצני המדע זכה בפרס החינוך הארצי!

רחובות: בית הספר ניצני המדע זכה בפרס החינוך הארצי!

ביה״ס הממלכתי היסודי ניצני המדע כבר זכה בהישגים ופרסים רבים, כולל פרס החינוך המחוזי, ועכשיו מגיע הפרס הגדול מכולם: פרס החינוך הארצי. לפני שעה קלה התקשרה שרת החינוך הודיע למנהלת ביה״ס דורית נדלר, ובישרה לה: זכיתם בפרס החינוך הארצי!

בית הספר ניצני המדע
בית הספר ניצני המדע. צילום: עיריית רחובות

היום נודע כי מתוך עשרות מוסדות חינוך בכל רחבי הארץ, זכה ביה"ס ניצני המדע ברחובות בפרס החינוך הארצי, המוענק על ידי משרד החינוך ושרת החינוך, דר׳ יפעת שאשא ביטון.
לפני מספר חודשים נודע כי בית הספר זכה בפרס החינוך המחוזי . היום בישרה שרת החינוך אישית למנהלת ביה"ס דורית נדלר על זכייתו של ביה"ס בפרס הנחשב.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו גאים בעשייה החינוכית והערכית הייחודית של בית הספר ניצני המדע, של המנהלת וצוות המורות והמורים המסור בשותפות נהדרת עם ההורים והתלמידים. הפרס הוא יהלום בכתר של מערכת החינוך העירונית שזכתה כולה בפרס החינוך הארצי. נמשיך בהשקעה ובטיפוח של מערכת החינוך הטובה בישראל"

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "תמכתי מהרגע הראשון בייחודיות של בית הספר ניצני המדע לפיתוח מצוינות בקרב התלמידים ולשיתופי הפעולה עם הנהגת ההורים. שמחנו להמשיך ולהשקיע בבית הספר במהלך השנים, ונמשיך לקדם את מערכת החינוך העירונית. בכל דרך. ברכות למנהלת דורית, לצוות בית הספר להורים ולתלמידים ולתלמידות״

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: ״ אני חשה גאווה גדולה עם קבלת ההודעה על קבלת פרס חינוך ארצי נוסף לביה"ס ניצני המדע. בעיר נעשיים תהליכים חינוכיים פורצי דרך ואני שמחה שיש לכך הכרה ארצית. אני מודה למנהלת ביהס, למפקחת ביה"ס , לצוותים החינוכיים ולצוותי המנהלה על עשייה מקצועית, מסורה ויוצאת דופן״.

אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך והנוער
אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך והנוער. צילום: עיריית רחובות

מנהלת בית הספר, שהקימה אותו, דורית נדלר, אמרה היום בהתרגשות כי ״ זכות גדולה נפלה בחלקינו לזכות בפרס חינוך ארצי תודות לעבודה חינוכית מאומצת הנעשית יום יום מתוך אהבה ומחשבה להכין את תלמידנו לעולם המחר בידע, מיומנויות וערכים, ולהוות עבורם בית חינוך חם, תומך ואוהב שמאפשר להם לצמוח, להגשים חלומות ולממש את עצמם.
הפרס הוא תודות לכל השותפים לדרך: לצוות חינוכי מסור ומקצועי, לקהילת הורים שותפה ומחבקת, לעיריית רחובות ואגף החינוך שמלווים את העשייה החינוכית בבית הספר מיום הקמתו: ראש העיר מר רחמים מלול, מחזיק תיק החינוך ומ"מ ראש העיר מר זוהר בלום, אפרת צוקרמן מנהלת האגף ולשרה והב מנהלת המחלקה לחינוך יסודי.
וכמובן אחת ויחידה מפקחת בית הספר הגב' ויקי עזיאל שבמנהיגותה מתווה לנו דרך לעשייה חינוכית איכותית ובלתי מתפשרת.
אני גאה ונרגשת מההישג המכובד לזכות בפרסי החינוך המחוזי והארצי! ״

מנהלת ביהס ניצני המדע, דורית נדלר
מנהלת ביהס ניצני המדע, דורית נדלר. צילום: עיריית רחובות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

17383950-5d69-4bf6-a001-c89ffda41d19

רחובות צהובה: היום (שני) רחובות נצבעה בצהוב כאות הזדהות עם משפחות החטופים

תפריט נגישות