n

מזיקים? לא בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר שיש בה הכול: גינות ציבוריות נהדרות, פארקים ואפילו חוף ים. אבל הטבע הפסטורלי הזה מושך לא פעם מזיקים שונים לבתים.

mosquitoe-1548976_1280
צילום : Pixabay

תיקנים, מכרסמים, צרעות, נמלים, טרמיטים, עשים ויתושים הם רק חלק מהמזיקים שהפכו לנחלתה של העיר. אין זה אומר שהמצב צריך להישאר כך. עם חברת הדברות מקצועית, למזיקים אין שום סיכוי.

 

איך מוצאים חברת הדברות טובה בראשון לציון?

מחפשים מדביר בראשון לציון? כאשר מדובר בנושא כמו הדברות אין מקום לפשרות. חשוב לבחור את המדביר שיעשה עבודה טובה כמו שצריך – מתחילתה ועד סופה. אלה כמה דברים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם פונים למדביר:

  • באילו סוגי מזיקים מטפל המדביר – מכיוון שאנו מוקפים במזיקים רבים, למדבירים יש התמחיות שונות. חלקם מתמחים במכרסמים, אחרים בחרקים מעופפים ויש גם לוכדים נחשים. אך ישנם מדבירים אשר מסוגלים לטפל בכל סוגי המזיקים באשר הם, ואלה המועדפים ביותר.
  • האם המדביר פועל באישור המשרד להגנת הסביבה – למרבה הצער, כבר התרחשו מקרי הרעלה שנבעו בעקבות מדבירים שלא פעלו כחוק ולא השיגו אישורים לחומרי ההדברה. חשוב לוודא שלמדביר שאליו אתם פונים יש אישורים אלה. כמו כן, חשוב שלמדביר יהיה רישיון תקף המעיד על כך שהוא יכול לעסוק בתחום.
  • בעל היכרות מעמיקה עם דרכי המזיקים – מדביר מקצועי לא רק משמיד את המזיקים, אלא יודע הרבה על אורח חייהם. למשל, מדביר טוב יודע לאתר קן של טרמיטים במטרה לחסל אותו ולמנוע ממזיקים אלה לאכול לכם את כל רהיטי העץ.
  • אופציה להדברה ירוקה – במקרים רבים אין ברירה אלא להשתמש בתרסיסים כימיים כדי להרוג את המזיקים, אך למדבירים מקצועיים קיימת אפשרות להשתמש בחומרי הדברה אורגניים וידידותיים לסביבה המתכלים במהירות בטבע. כמו כן, לא אחת משתמשים המדבירים במכשירים אלקטרוניים להרחקת יונים, עטלפים או חתולים. מכשירים אלה משמיעים רעשים בלתי נעימים הנשמעים רק לאוזניהם של בעלי החיים, והם עוזבים.
  • מדביר מומלץ – שמו של מדביר טוב ומקצועי הולך לפניו, ולכן לא תופתעו לקבל עליו המלצות מכל עבר. בין אם מדובר באנשים שאתם מכירים מקרוב, ובין אם מדובר בגולשים ברשתות החברתיות ששמחים להמליץ על מדביר מנוסה ומיומן המעניק שירותים טובים.
  • מחיר הוגן – מדביר מומלץ ומנוסה יציע לכם מחיר הוגן, בהתאם לסוג ההדברה ולהיקפה. תחילה, הוא יבדוק את השטח ואת גודל התפשטות המזיקים, ורק לאחר מכן יעניק לכם הצעת מחיר.

 

מדבירים עם חברה מקצועית ולא מתפשרים על המחיר

צריכים לבצע הדברה בדחיפות? המזיקים לא נותנים לכם מנוח? צפו במחירון הדברה עדכני לשנת 2020 והתרשמו מהמחירים האטרקטיביים שמציעים לכם בחברת המדבירים נט: שירותי הדברות החל מ-220 שקלים בלבד, וזאת לצד זמינות 24/7, מומחיות, יכולת התמודדות עם כל סוגי המזיקים שלא נותנים לכם מנוח וביצוע ריסוס והטמנת פיתיונות באישור המשרד להגנת הסביבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

נורית בר. צילום: מלי אפרתי

"אנשים אמרו לי שהם לא סובלים ספורט. הם רק באו אליי והתאהבו"

תפריט נגישות