דף הבית / כללי / פתחו עונה

פתחו עונה

ליגת המועדונים לאתלטיקה קלה נפתחה השבוע בהדר יוסף ודיאנה וייסמן ממועדון מכבי "הישגים" ראשון לציון, פתחה את העונה בדיוק כמו שהיא אוהבת, עם ניצחון בריצת 200 מטרים ותוצאה מצוינת של 23.82 שניות, רחוקה רק 4 מאיות משיאה האישי בריצה זו. עוד במחזור הראשון של הליגה, ענבל כהן מראשון לציון השיגה את המקום הראשון בהדיפת כדור ברזל עם תוצאה של 13.22 מטרים. הישגים ראשון לציון מדורגת ראשונה בליגת העל לנשים וראשונה בליגת המשנה לגברים.

עוד לפני פתיחת העונה, זכתה קבוצת הנערות של המועדון באליפות המדינה לנערות- u20. נבחרת הקדטים u18, הגיעה למקום השלישי והקדטיות למקום הרביעי. באליפות ישראל בקרב-רב שנערכה בהדר יוסף בסוף החודש שעבר, זכתה נועה לוי בתואר סגנית אלופת ישראל בוגרות ואילו נעם קנר, זכתה בתואר סגנית אלופת ישראל לנוער. באותה התחרות, נעה מאור קבעה שיא אישי חדש בהטלת כידון. את האתלטיות ליוו המאמנים: רפי גרודצקי, חי כהן ודורית נאור.

עוד תוצאה מצוינת לוייסמן- צילום הישגים ראשל"צ
עוד תוצאה מצוינת לוייסמן- צילום הישגים ראשל"צ
הבנות עם המדליות באליפות ישראל- צילום הישגים ראשל"צ
הבנות עם המדליות באליפות ישראל- צילום הישגים ראשל"צ
פתיחת עונה מצוינת לספורטאי המועדון- צילום הישגים ראשל"צ
פתיחת עונה מצוינת לספורטאי המועדון- צילום הישגים ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות