n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: גינת המשחקים המחודשת בשדרות ח"ן נפתחה!

רחובות: גינת המשחקים המחודשת בשדרות ח"ן נפתחה!

שנה חדשה, גינה חדשה: אגף גנים ונוף בעיריית רחובות סיים את עבודות הפיתוח וההקמה של הגינה החדשה בשדרות ח"ן* הגינה משתרעת על שטח של כ-380 מ"ר ובה מתקני משחק חדשים לבוגרים ופעוטות* בתקופה הקרובה יושלמו העבודות ותשוקם מערכת ההשקיה, ישתלו צמחים ומדשאות

הגינה החדשה בשדרות חן (2)
הגינה החדשה בשדרות חן. צילום: דוברות העירייה

הורים וילדים במרכז העיר שימו לב: עיריית רחובות חידשה את הגינה בשדרות ח"ן (בסמוך לבניין מס' 42). לגינת המשחקים החדשה נבחרו מתקני עץ הכוללים: חצובת נדנדות עם 4 מושבים, מתקן מרכזי משולב הכולל חבלי טיפוס, מגלשות, מתקן פעוטות מעץ משולב מונגש. בנוסף הוצבו קרוסלה ומתקני נענוע. מתקני המשחק הוצבו על גבי משטח הולם בטיחותי בשטח של כ- 380 מ"ר וכן הוצבו עמודי הצללה ותאורה.

 

במסגרת העבודות בגינה המחודשת, אגף גנים ונוף ישקם את מערכת ההשקיה והגינון וכבר בימים הקרובים ישתלו צמחים ויונחו מדשאות. בנוסף יוצבו ספסלים ואשפתונים לרווחת התושבים והמבקרים בגינה.

 

ראש העיר רחמים מלול: "עם פתיחת השנה החדשה סיימנו את הקמת הגינה החדשה בשדרות ח"ן. הגינה החדשה מהווה מרחב ציבורי פתוח, יפה וחדש שישרת את כל תושבות ותושבי האזור, הורים, ילדים ומשפחות".

 

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "שיפוץ הגינה בשדרות חן החל בעקבות תקלה שהתגלתה במערכת החשמל באזור אבל בסופו של דבר התושבים זכו בגינה חדשה ומשודרגת בהרבה מזו שהיתה לפני כן במקום. אני מסתובב באזור ושמח לראות את מאות המשפחות והילדים שנהנים מהגינה החדשה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות