n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / קואליציה בהתהוות: ראשון לציון בידיים טובות | כל העדכונים

קואליציה בהתהוות: ראשון לציון בידיים טובות | כל העדכונים

בהמשך לשורת סיעות שכבר חתמו, הבוקר (ו') נחתם הסכם קואליציוני נוסף. הפעם, איתן שלום שעומד בראש סיעת "התנועה החברתית הירוקה" חתם רשמית והצטרף לקואליציה של קינסטליך

רז קינסטליך

לאחר שראש העיר המכהן, רז קינסטליך, זכה לאמון תושבי העיר עם מעל 90% תמיכה לקדנציה נוספת כראש עיר וכמעט שילוש של כוח סיעתו, "רק-ביחד", תוך שזכה בהישג חסר תקדים של 10 מנדטים (כשליש מהמקומות) כעת מתקיים מירוץ החתימות עמו של יתר סיעות העיר על הסכמים קואליציונים, במסגרת הליך הרכבת הקואליציה.

הבוקר, שישי, איתן שלום, שעומד בראש סיעת "התנועה החברתית הירוקה" חתם רשמית על הסכם קואליציוני מול קינסטליך והצטרף לקואליציה הרחבה שמורכבת בימים אלה.

במצב הדברים מסתמן, כי עד כניסת השבת, יכול שכבר תסתיים השלמת מלאכת הקמת הקואליציה.

נזכיר, כי הרב שמואל ג'מיל חתם על הסכם קואליציוני ביום שני האחרון, "ראשון ביתנו" ברשות יבגני ברכמן, "ראשון אחת" של מוטי עג'מי ו"ראשון בכיוון הנכון" של אייל מושיוב – כבר מיהרו לחתום על הסכמים קואליציונים עם רז קינסטליך, ראש העיר הנבחר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות