n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הקומיקאי משה אשכנזי מציג: אנחנו (לא) נשארים בארץ

הקומיקאי משה אשכנזי מציג: אנחנו (לא) נשארים בארץ

משה אשכנזי, אחד השחקנים האהובים בישראל (״מטומטמת״, ״בשבילה גיבורים עפים״, ״רוקדים עם כוכבים״, ״מותק בול באמצע״, ״בעלת החלומות״, ״מקיף מילאנו״ ועוד) מודיע כי הוא, אשתו וילדיו - עוברים לגור בתאילנד.

WhatsApp Image 2023-10-01 at 15.50.47

אשכנזי, המתגורר בגבעתיים עם אשתו וילדיו, משתף בפוסט שפרסם כעת על החלום שלו בשנים האחרונות לטייל במזרח ועל ההחלטה הדרמטית של המעבר שהוא לבסוף אינו טיול בשביל הכיף וכולל מגורים ומסגרות חינוכיות לילדים. הוא גם מבטיח לספר בהרחבה בהמשך על הנסיבות ופרטים נוספים על המעבר המפתיע, אבל בינתיים כך הוא כותב:

״הזמן הכי טוב להגשים חלומות הוא עכשיו ..״
בשנים האחרונות אני חולם בגיל 40 לעזוב רגע את הכל ולצאת לטיול למזרח עם לירון והילדים, כמו שאתם יודעים 40 הגיע בשבוע שעבר, והחלום עדיין עומד בעינו ואני- אני בן אדם שאוהב להגשים את החלומות שלו, אז ביום רביעי הקרוב זה קורה, אנחנו עולים לטיסה לתאילנד, וזה לא טיול. שם נגור בזמן הקרוב.. לא יודעים עדיין עד מתי.אני עובד על זה בחודשים האחרונים מכין את השטח, סאבלט לבית, דרכונים, ויזות, רשמנו את הילדים לבית הספר ואנחנו יוצאים לחוויה בנקודת זמן שבטח לא תחזור.

הדבר הראשון שחשבתי עליו זה מה יהיה עם הההופעות והפרנסה? אז כמובן אני לא מוותר על ההופעות, הקהל, איך אומרים? – אחיה על הקו.
בנוסף, מצאתי לי עיסוק מעניין ומפתיע בתאילנד. הולך להיות מעניין. מבטיח לספר לכם את הכל בבוא העת. בינתיים, מתרגשים, חוששים ויוצאים למסע. תאחלו לנו בהצלחה!
ומסר ממני- תגשימו את החלומות שלכם. בלי פחד.אוהב אתכם, משה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. נסיעה טובה ובהצלחה
    זו חוויה מיוחדת לכם, ושיעור מאלף לילדים
    תהנו
    ושוב בהצלחה, מוכשר
    שתף אותנו מפעם לפעם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות