n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / הערב: מתחם חיסונים לילי ברחובות

הערב: מתחם חיסונים לילי ברחובות

מתחם החיסונים הלילי ייפתח באולם אוסי וזוהר ברחוב סירני 52, בין השעות 20:00-24:00

כלי רכב מיוחד לחיסוני קורונה – צילום דוברות מדא
כלי רכב מיוחד לחיסוני קורונה - צילום דוברות מד"א

על רקע העלייה בשיעור התחלואה בכל הארץ המלצת של משרד הבריאות להתחסן עיריית רחובות פותחת מתחם חיסונים בשעות הלילה: חיסון ראשון לבני 12 ומעלה, כולל מבוגרים שטרם התחסנו; חיסון שני למי שקיבל את מנת החיסון הראשונה לפני שלושה שבועות וחיסון שלישי  (מנת "בוסטר") לבני 50 ומעלה ולכל קבוצת אוכלוסייה שהממשלה תקבע עד אז כי ניתן לחסן בחיסון זה ובתנאי שעברו חמישה חודשים ממועד החיסון השני שקיבלו.

 בני נוער שמגיעים עצמאית צריכים להצטייד באישור חתום על ידי ההורים ובצילום תעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה, על בני הנוער שמגיעים בליווי הורה להצטייד בתעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה.

ראש העיר, רחמים מלול: ״התחסנות היא הדרך היחידה להימנע מתחלואה קשה, והיא תאפשר לנו לחזור לשגרה שלנו. בשבוע האחרון פתחנו מתחם חיסונים לכולם ולאור הביקוש הרב אנחנו פותחים מתחם נוסף, הפעם בשעות הלילה. אני קורא לכל מי שלא התחסן- בואו למתחם החיסונים ביום ראשון הקרוב ויחד נחזיר את רחובות להיות ירוקה״.

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: "אנחנו פועלים מול כל הגורמים הרלוונטים ומביאים לתושבים פעם נוספת- מתחם חיסונים יעיל, מהיר וקרוב לבית. המתחם שאנו מקימים ביום ראשון הקרוב מתאים לכל שלבי החיסון והוא יפעל בשעות הערב והלילה. תושבי רחובות, בואו להתחסן כדי שנוכל לשמור על רחובות בריאה ככל שניתן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

קליפ בהשתתפות משפחות חללי העיר בת ים, לקראת יום הזיכרון

תפריט נגישות