n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בשורה לצעירים: החלה בניית מעונות סטודנטים חדשים ברחובות

בשורה לצעירים: החלה בניית מעונות סטודנטים חדשים ברחובות

הוועדה המקומית נתנה היתר לשלב א' של פרויקט מעונות חדש של חברת גרופית בסמוך למרכז האקדמי פרס – החלה בנייתם של 250 חדרים שצפויים להתאכלס ב-2025

מעונות 3 קרדיט גרופית
קרדיט גרופית

חברת גרופית מדווחת כי התקבל היתר והחלה בניית שלב א' בפרויקט מעונות סטודנטים חדש ברחובות. הוועדה המקומית החליטה לאחרונה על מתן היתר לפרויקט, המונה 250 חדרים המיועדים לסטודנטים בסמוך למכללת פרס במערב העיר. הבנייה החלה והפרויקט צפוי להתאכלס ב-2025. מדובר בשלב א' כאשר במקום פוטנציאל לבנייה של 400 יחידות סך הכל. הפרויקט נערך בשותפות בין גרופית ומשפחת פינשטיין בעלי הקרקע.

 

במסגרת הפרויקט ייבנה בניין בן 7 קומות, הקומה התחתונה תוקדש למסחר ושירותים המיועדים לסטודנטים, עם שטחי מסחר בהיקף של 775 מ"ר. גודלה של כל יחידה ינוע בין 20 ל-35 מ"ר, כאשר החדרים מותאמים ליחידים, שותפים וזוגות. החדרים יכללו מטבחון, שירותים ומקלחת ובחלק מהם יהיו מרפסות. כמו כן יכלול המתחם חניה תת קרקעית לשירות הדיירים.

 

השכירות במתחם תהיה פתוחה לסטודנטים של המרכז האקדמי פרס ובכלל. כיום לומדים במרכז כ-7,000 סטודנטים, ורבים מהם מתגוררים בשכירות, כך שהציפייה היא לביקוש גבוה מצדם למגורים בפרויקט. מעונות הסטודנטים יהיו פתוחים גם למוסדות אחרים בעיר, והסטודנטים יוכלו לשכור יחידות דיור במתחם.

 

הפרויקט תוכנן בסגנון "קו-ליבינג" על מנת לתת את המענה המלא, כאשר המשמעות היא שהסטודנטים יוכלו לקבל את מלוא השירותים שהם זקוקים להם בלי לצאת מהמתחם. כך למשל צפוי הפרויקט לכלול שטחים ציבוריים, חדר כושר, חדרי פעילות ולימוד, מכבסה, מסעדה, בית קפה ועוד. התוכנית, שהוכנה על ידי משרד פבלו אלטמן אדריכלים, כוללת הקמה של גג לשימוש הסטודנטים בגודל של כ-240 מ"ר, מרחב ציבורי ירוק בשטח של כ-350 מ"ר, וכן מתחמים ציבוריים קומתיים של כ-45 מ"ר.

 

לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית, "שמחים להגיע לרגע קבלת ההיתר ויציאת הפרויקט לדרך. מחירי השכירות מהווים מכשול משמעותי בפני אוכלוסיית הסטודנטים, אשר חלקם מתקשים למצוא דירה מתאימה במחיר סביר, ואחרים נאלצים להשקיע זמן רב בעבודה על חשבון השקעה בלימודים. מעונות סטודנטים מספקים פתרון מצוין – מגורים חדשים אשר תוכננו במיוחד עבור קהל היעד וכוללים מענה על מלוא הצרכים הסטודנטיאליים בשנים אלה, בקרבה גדולה למקום הלימודים ועם אווירה וחוויה קהילתיים מקסימליים. גרופית פועלת בין היתר בתחום מקבצי הדיור, דיור מוגן, מלונאות, מרכזים מסחריים ולוגיסטיים ועוד, וזה טבעי עבורנו להתפתח גם לתחום זה אשר משלב חוזקות קיימות שלנו ויגוון את הפורטפוליו של החברה".

מעונות 2 קרדיט גרופית
קרדיט גרופית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אירוע רוכבים עצמאות מהשנה שעברה

קבלו ביטול: אירוע "רוכבים עצמאות" לא יתקיים השנה

תפריט נגישות