n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: הוותיקים "חוזרים לתיכון"

רמלה: הוותיקים "חוזרים לתיכון"

ראש העיר רמלה מיכאל וידל: "אחד הדברים החשובים לי ביותר זה לכבד, להוקיר ולהמשיך לפתח ולהצמיח את האוכלוסייה הוותיקה שלנו בעיר".

פתיחת כיתות אזרחים ותיקים ברמלה
צילום: באדיבות דוברות עיריית רמלה

השבוע בישר וידל כי לאחר דיונים שערכך, החליט יחד עם המנגנון המקצועי ליזום את תכנית "חוזרים לתיכון״ – תכנית לפתיחת כיתות לימוד המיועדת לאזרחים ותיקים בגילי 60 ומעלה. במסגרת התכנית, האזרחים הוותיקים ישולבו בפעילויות חברתיות ולימודיות עם תלמידי בתי-הספר. אחת לשבוע ילמדו האזרחים הוותיקים מקצועות מגוונים, כגון תנ״ך, ספרות, אמנות, חינוך גופני, ויישומי מחשב. זאת, לצד הרצאות, סדנאות ועוד.

וידל ציין כי הוא מאמין כי התכנית תרים תרומה משמעותית לטפוח וחיזוק הקשר הרב-דורי בעיר רמלה, תוך חיזוק והעצמת אוכלוסיית הוותיקים.

תודה מיוחדת לשלומי גולנזר, מנהל בית-ספר אורט אומנים, על הובלת התהליך, ולרשת אורט באופן כללי על הליווי הפדגוגי והמימון. לרונית לוי, מורה לאנגלית בבית-הספר אורט, שלה חלק משמעותי בקידום היוזמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות