n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בעקבות המצב: הבגרויות יידחו בחודשיים

בעקבות המצב: הבגרויות יידחו בחודשיים

תלמידים כיתה צילום דוברות עיריית בת ים
תלמידים בכיתה, צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

שר החינוך יואב קיש, הודיע היום (שני) כי בעקבות המצב הבטחוני, בחינות הבגרות שהיו אמורות להתקיים בחודש ינואר, יידחו לחודש מרץ 2024. בעקבות כך, גם בחינות הקיץ יידחו בחודש ויתקיימו בסוף חודש מאי 2024.

המתווה החדש גובש עם הצבא, ועד ראשי האוניברסיטאות, ארגון המורים העל יסודי, הנהגת ההורים הארצית ומועצת התלמידים והנוער הארצית.

בנוסף לנושא הבגרויות, הודיע שר החינוך כי יהיו הקלות לכל נבחני בחינות הבגרות והקלות ייחודיות לתלמידים בהם התקיימה לחימה פעילה, תלמידים מיישובי העוטף שפונו מבתיהם ולכל תלמיד מרחבי הארץ שחווה אובדן או חטיפה של בן משפחה מדרגה ראשונה.

בין ההקלות: תוספת זמן של 15% לכל בחינות הבגרות במועדי החורף והקיץ, שינוי משקל הבחינה במקצועות מסוימים מ-70 ל-50%, ובאלו שמשקל הבחינה הוא 50%, הוא יירד ל-40%.

בנוסף, הודיע השר כי החליט לדחות את המבחנים הארציים בשפת אם לתלמידי כיתה ד' שתוכננו לחודש דצמבר והם ייערכו חודשיים לאחר מכן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות