n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / מפגש עם שורד השואה הרב אפרים מול ברמלה

מפגש עם שורד השואה הרב אפרים מול ברמלה

זיכרון בסלון הפך למסורת ישראלית חדשה, עם מיליוני מארחים ומתארחים, בארץ ובעולם, אשר מציינים יחד את יום הזיכרון לשואה ולגבורה בסלון הבית במפגש אינטימי ומלא משמעות

זיכרון בסלון 1
צילום: באדיבות דוברות עיריית רמלה

יום הזיכרון לשואה ולגבורה צוין השבוע, במרכז צעירים קשתות 360 ברמלה בערב חוויתי ומרגש.

זיכרון בסלון היא יוזמה פרטית של אנשים שהחליטו לקחת אחריות ולעשות מעשה כדי לשמור את זיכרון השואה בחיים וליצור מסורת ישראלית חדשה, אינטימית ומלאת משמעות, ליום הזיכרון לשואה ולגבורה.

בתוך קצת יותר מעשור זיכרון בסלון הפך למסורת ישראלית חדשה, עם מיליוני מארחים ומתארחים, בארץ ובעולם, שמציינים יחד את יום הזיכרון לשואה ולגבורה בסלון הבית במפגש אינטימי ומלא משמעות. זיכרון בסלון הפך מיוזמה ספונטנית לקהילה, כדי להבטיח שהמסורת החדשה תימשך ותתרחב ושזיכרון השואה יישאר רלוונטי מאז ולעולם.

במרכז הצעירים "קשתות 360" הצטרפו ליוזמה האקטיבית ליצירת זיכרון בסלון שבקשתות אליו הוזמן הרב  אפרים מול לחלוק את הסיפור שלו כשורד שואה. הרב מול נולד בבלגיה ובמסגרת הבריחה מהצורר הנאצי הגיע הוא לצרפת, הוריו נשלחו לאושוויץ שם נרצחו והוא כילד בן 4.5  שרד את השואה בדרך מפותלת בין כנסיות ובתי ספר קתולים, עלה מצרפת כבחור בוגר לישראל והקים משפחה, את חייו הוא חי כיהודי מאמין חסיד חב"ד. כול הנוכחים יצאו  מהמפגש בתחושה של ניצחון הרוח על הרוע והאכזריות הבלתי נתפסת. עם ישראל חי.

 

זיכרון בסלון 2
צילום: באדיבות דוברות עיריית רמלה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות