n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: עדן חסון פתח את הקיץ בהופעה מרהיבה וכובשת

לוד: עדן חסון פתח את הקיץ בהופעה מרהיבה וכובשת

עדן חסון פתח את עונת הקיץ בלוד בהופעה מרהיבה תחת כיפת השמיים עם מיטב להיטיו ברחבת חניית האצטדיון העירוני והתרגש מאוד מקבלת הפנים החמה של תושבי לוד

עדן חסון
צילום: דוברות עיריית לוד

מעל 3,500 מתושבי העיר לוד הגיעו ביום רביעי האחרון, לרחבת חניית האצטדיון העירוני בקריית הספורט כדי ליהנות מהופעת פתיחת הקיץ של הזמר האהוב, עדן חסון – ללא עלות.

התושבים נהנו מהסעות עד לאצטדיון מרחבי העיר וכן מדוכני מזון ושתייה בסבסוד העירייה.

חסון שר את מיטב להיטיו תחת כיפת השמיים והתרגש מקבלת הפנים שקיבל מהקהל הלודאי שהכין לו שלטים ושר איתו בקולי קולות את שיריו.

 

עדן חסון 2
צילום: דוברת עיריית לוד

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "גם הבוקר אני ממשיך ומקבל הודעות תודה מהציבור ושומע עד כמה הוא נהנה מהמופע. בערב המוסיקלי, צפה הקהל גם במופע מרהיב של להקת מיוזיק-לוד ובהמשך הלילה ממסיבת פולמון עם ה-DJ אור אזולאי. בע"ה זה היה רק הפתיח – ולפנינו קיץ לוהט, מוסיקלי ושמח בלוד".

רביבו הודה לאגף התרבות בניהולה של אורית עופר על הפקה מרשימה של האירוע, למחלקת הנוער לוד על ארגון המסיבה ומערך ההסעות ולקרן לפיתוח לוד על הסיוע.

רביבו, זה היה רק הפתיח – ולפנינו קיץ לוהט, מוסיקלי ושמח בלוד
צילום: דוברות עיריית לוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות