n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: אקי"ם – לראות את היופי שבשוני ובנתינה

לוד: אקי"ם – לראות את היופי שבשוני ובנתינה

אחד מהיעדים המרכזיים של אקים לוד, הנו להטמיע בקרב כולם ש"השונה אינו שונה" וכי "כולנו נולדנו בצלם אלוקים, כי ביחד נגשים עוד הרבה חלומות !!!"

מימין – במסיבת פורים השנה. פעילות רכיבה על אופניים בלוד המשלבת אנשים עם וללא מוגבלות. למטה - ביקור במכוורת דבורים
מימין – במסיבת פורים השנה. פעילות רכיבה על אופניים בלוד המשלבת אנשים עם וללא מוגבלות. למטה - ביקור במכוורת דבורים. צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

אקים הנו ארגון ארצי של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ובני משפחותיהם, הפועל כארגון ממוקד אדם שמשמעותו קידום זכויות של אנשים עם מוגבלות שכלית לייצג עצמם, להשמיע קולם ולהכליל אותם בקהילה תוך שמירה על כבוד האדם וחירותו. אגון אקים הוקם בשנת 1951 ומאגד ב-65 סניפים כ-35,000 בני אדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית ובני משפחותיהם.

סניף אקים בלוד חודש לפני כחמש שנים, והוא נותן מענה לכ- 375 בני אדם, ילדים ,צעירים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית החיים בעיר , מתנדבי אקים לוד פועלים ומסייעים למשפחות במגוון תחומים – מול הרשויות במימוש זכויות, ומסתייעים בשירותים של עורכי דין מטעם אקים למיצוי הזכויות ובתהליך קבלת אפוטרופסות.

בנוסף, מסייעים המתנדבים לאנשי אקים, למשפחות ולמוסדות אקים בלוד ברכישת ציוד חיוני, ציוד פנאי, סיוע למשפחות נזקקות בחגים, ארגון אירועים לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ומשפחותיהם והפעלה בקיץ בשיתוף גורמים עירונים קייטנות לתלמידים ופעילות קיץ לבוגרים, ותמיד מנסים לתת פתרון לכל בעיה שמתעוררת.

אחד מהיעדים המרכזיים של אקים לוד, הנו להטמיע בקרב כולם ש"השונה אינו שונה" וכי "כולנו נולדנו בצלם אלוקים, כי ביחד נגשים עוד הרבה חלומות !!!"

באקים לוד ציינו כי ישמחו להרחיב במידע על פעילות הסניף וכי הם מוסרים את תודתם מראש לכל מי שיהיה מוכן להושיט יד ולסייע.

ניתן לפנות לעזרא אגרוקר 052-2646022, סחאר נאסרסה 050-9028827, בני שפר 054-6690190  ,  שרי זלצר  052-5665995.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות