n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / המשטרה חנכה את נקודת המשטרה "נווה שלום" בלוד

המשטרה חנכה את נקודת המשטרה "נווה שלום" בלוד

הטקס התקיים במעמד השר לביטחון הפנים, עמר בר לב, מפכ"ל משטרת ישראל, רב ניצב יעקב שבתאי, ראש עיריית לוד, מר יאיר רביבו מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון ומפקד מרחב שפלה, תת ניצב רונן אבניאלי

השר עמר בר לב
השר עמר בר לב. צילום: דוברות המשטרה

פתיחתה מחדש של נקודת המשטרה בשכונת נווה שלום, הוא נדבך נוסף ומשמעותי מתהליך מתמשך לחיזוק והעמקת שירותי המשטרה בחברה הערבית.

נקודת המשטרה בשכונת נווה שלום בפיקודו של פקד אלעד בנעים, תמנה 23 שוטרים ממגזרי הסיור, חקירות ומודיעין, שיטור קהילתי ויס"מ ותפעל להגברת פעילות האכיפה וההרתעה, הנגשת שירותי משטרה והידוק קשרי הקהילה למען שלומם וביטחונם של תושבי השכונה.

השר לביטחון הפנים, עמר בר לב: "מהומות לוד במאי 2021 היוו קריאת השכמה לרבים, הפשע, האלימות, הקונצרטים הליליים של ירי וקריאות השבר לאחר אירוע נוסף של רצח הם מאורעות שחוזרים על עצמם פה בעיר פעמים רבות מדי בחודשים מאז.

הפשע לא חדל מלהתעצם, לפלוש לחצרותיהם של אזרחים נורמטיביים בעיר ולהוות בעיה שהתפוצצה לכולנו בפנים לפני שבעה חודשים ומרימה את ראשה המכוער לעיתים תכופות מדי מאז. הערב אנחנו לא משיקים רק את נקודת המשטרה החדשה. אנו משיקים דרך חדשה שבכוונתנו להנהיג בלוד ונקודת המשטרה החדשה לא תעלם, גם לא לאחר שנבלום את הפשיעה ברחובות.

מנקודת המשטרה הזאת, תצא פעילות יזומה כנגד מחוללי פשיעה – אמצעי לחימה בלתי חוקיים, סמים וסכסוכי משפחות.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי: "לאחרונה משטרת ישראל ממקדת פעילותה בחברה הערבית. אנו מקימים תחנות ויחידות, מקצים משאבים ומגבירים את הקשב האירגוני בכוח האדם ובאמצעים טכנולוגיים. אנו רק בתחילתה של דרך ארוכה, כך נמשיך לפעול גם בשנים הקרובות, כאשר הפעילות תתבצע בשני צירים עיקריים: מניעה ואכיפה לצד הפעולות הקהילתיות.

המטרה והמשימה שלנו במשטרת ישראל היא שכל אזרחי ישראל, בין אם ערבי, יהודי, או כל אדם אחר יחיה בביטחון. אין בליבי ספק שפתיחת נקודה זו תוביל לשיפור שירותי המשטרה במגזר, לחיבור עמוק עם הקהילה ולהגברת אמון הציבור במשטרה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות