n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: "פרויקט עילי" – חוג כדורגל גורם אושר לילדים עם צרכים מיוחדים

לוד: "פרויקט עילי" – חוג כדורגל גורם אושר לילדים עם צרכים מיוחדים

ביוזמה משותפת של אגף הספורט ואגף החינוך בעיריית לוד, הוקם חוג כדורגל לילדים עם צרכים מיוחדים המופעל ע"י עמותת עילי, אשר מייסדיו מאמינים, שדרך הנאה והתנסות - הילד פועל למיצוי הפוטנציאל הטמון בו ומגיע להגשמה עצמית, על-פי מיטב יכולותיו. כבר בשנה הראשונה, זוכה החוג להצלחה מסחררת, והוא גורם לאושר ושמחה לילדים ולהורים

משחקים ונהנים בחוג כדורגל לילדים עם צרכים מיוחדים בלוד
משחקים ונהנים בחוג כדורגל לילדים עם צרכים מיוחדים בלוד. צילום: דוברות לוד

חוג כדורגל לילדים עם צרכים מיוחדים נפתח לאחרונה בלוד וזוכה להצלחה רבה. היוזמה הברוכה נולדה בעקבות הסיפור האישי של חברת המועצה אלמז זרו, שסיפרה כיצד נולד הרעיון: "בתי אוהבת כדורגל והשתתפה בחוג כדורגל, כמו כל הילדים. אולם בשל היעדר תיווך נכון וצוות מותאם לצרכיהם של ילדים מיוחדים, התקשתה להמשיך בחוג. הדבר גרם לי לצער רב.

עד שביום בהיר אחד, שמעתי על "עמותת עילי" המקיימת חוגי כדורגל המותאם לילדים עם צרכים מיוחדים".

אלמז משתפת, כי "כחברת מועצה המחזיקה בתיק נגישות, החלטתי להביא את העמותה לפעול בעיר לוד. התחלתי לעניין הורים לילדים עם צרכים מיוחדים בנושא ובמקביל, גייסתי שותפים ליישום הרעיון בלוד. בתחילה שיתפתי במחשבותיי את חברי למועצה, אריה לוי, מחזיק תיק הספורט. לאחר שידידי ועמיתי אריה התלהב והביע עניין, שיתפנו גם את סגן ראש העיר מחזיק תיק החינוך, יוסי הרוש, ואת מנהל אגף הספורט מאיר אליהו, וכן יו"ר מועדון נחמ"ד, אייל כהן. אגף הספורט גייס את התקציב בשיתוף החברה למתנס"ים, בהשתתפות חלקית של ההורים.

 

"פרויקט עילי" מפעיל במספר ערים בארץ חוגי כדורגל שתורמים להעלאת המוטיבציה והביטחון העצמי של הילדים. מדובר בילדים שהלקות והמוגבלות מקשה עליהם ברמה הרגשית. הילדים לומדים לשחק כקבוצה, עוזרים זה לזה, מבינים שהישגיות היא עבודה משותפת ונהנים מחוויית המשחק שמעשירה ומעצימה אותם כפרטים וכקבוצה.

ממשיכה אלמז ומספרת: "לאחרונה הילדים השתתפו בטורניר כדורגל בעיר נתניה בהשתתפות קבוצות דומות מערים אחרות. נסענו יחד, הורים וילדים. זו הייתה התרגשות אדירה לראותם משחקים כנגד קבוצות מערים אחרות ושמחים מרגעי הניצחונות וההישגים. הרצון של כולנו הוא להמשיך את חוג הכדורגל גם בשנה הבאה למען הילדים, כדי להעצים אותם ולבנות את אישיותם, דבר שיתרום להתפתחותם".

אלמז הודתה לכל השותפים: ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו שנתן את ברכת הדרך, מ"מ רה"ע ומחזיק תיק החינוך – יוסי הרוש, חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט – אריה לוי, מנהל אגף הספורט – מאיר אליהו, החברה למתנס"ים בלוד, עידו קובץ' – מנהל 'פרויקט עילי' ולצוות הנפלא, לילדים האלופים ולהורים המסורים שמתמודדים באומץ ובאהבה עם האתגרים שבהורות מיוחדת".

למעוניינים להצטרף, החוג פועל בימי שלישי במגרש דשא סינטטי בביה"ס מדעים.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כנסיית השכל קרדיט צילום מאיר כהן פטור מתשלום

פסטיבל במזרח ה-8 בלוד יתקיים בחנוכה

תפריט נגישות