דף הבית / חדש על המדף / שביל הבושם/ קבוני כריסטינה

שביל הבושם/ קבוני כריסטינה

קטגוריה: ספרות מתורגמת, סיפורת, הוצאה: כתר

אלנה רוסיני מריחה אנשים, צבעים, רגשות ונופים ויודעת לתרגם אותם לבשמים.

היא בת למשפחה של יצרני בשמים מפירנצה, וחונכה שבשמים הם הדרך האמיתית והיחידה בחיים. עם זאת, כאשר אימה עוזבת לפרובאנס לטובת זוגיות עם יצרן בשמים שלא מסכים לגדל ילדה של גבר אחר, אלנה לומדת שייצור בשמים לא מפיץ רק ניחוחות מיטיבים. אלנה גדלה בפירנצה אצל סבתה לוצ´יה והיא זו שמלמדת אותה שהבושם הוא רגש, הוא חזון שמתורגם לריח. אלנה מריחה, לומדת, רוקחת ומצייתת. אך עם מותה של לוצ´יה היא מחליטה שלא תניח לחוש הזה לשלוט בחייה, אחרי שכבר גזל ממנה את ילדותה.

כעת, לאחר שחבר בוגדני שבר את ליבה, אלנה מבינה שעליה לעשות שינוי בחייה ולשלב בהם את הכישרון שלה לריחות. היא עוזבת את פירנצה ועוברת לפריז, וכבר בערב הראשון שלה בעיר האורות נתקלת בקייל. בעוד הוא חושש שאלנה תראה את הצלקת הבולטת על פניו, הדבר היחיד שלוכד את תשומת ליבה הוא הריח שלו; ריח גשם, שתיקות, ורדים וייסורים.

בכישרון ובדיוק מצליחה כריסטינה קַבּוֹני לתאר במילים את החוש הראשוני והרגשי ביותר – הריח. התוצאה היא רומן סוחף ומקסים על היסטוריה משפחתית, חיפוש עצמי ואהבה, שנודפים ממנו הניחוחות של פירנצה, פריז ופרובאנס.

שביל הבושם הוא ספרה הראשון של כריסטינה קבוני ,שהפך במהירות לרב–מכר באיטליה ותורגם לשפות רבות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות