דף הבית / רמת גן / חדש על המדף: בשמי החג

חדש על המדף: בשמי החג

בשמים לחגים בשלל ניחוחות

 BVLGARI MAN BVLGARI MAN IN BLACK PARFUM פרפום נועז ועוצמתי המצטרף לסדרת בשמי הגבר מבית בולגרי-  ניחוחות גבריים הרותמים את כוחו האינסופי של הטבע. לאחר כמעט עשור של הצלחה של Eau de Parfum האייקוני שלו, BVLGARI MAN In Black חוזר כעת עם Parfum חדש, משחרר את הכוח הקדום ואת האלגנטיות המרהיבה של האש באמצעות ריכוז ריח אינטנסיבי ומתוחכם יותר.

 

אחרי ההצלחה חסרת התקדים של ,Good Girl Blush  מותג האופנה היוקרתי, קרולינה הררה, משיק בושם חדש לאשה – Good Girl Blush Elixir . גרסת או דה פרפיום עוצמתית בניחוח מפתה ונשי במיוחד המורכב מניגודיות של זר ורדים רך בהיר ומרענן, וניל חושני ופצ'ולי מעושן המוסיפים מסתוריות לחותמת הריח.הניחוח: שיפרה –  פרחוני אמבר, תווים עליונים בניחוח ורדים – שקד מר , ברמונט ,מַנדָרִין, תווי לב בניחוח ונילה – ילנג ילנג ,רוזפוליה,  פאטליה, תווי בסיס בניחוח פאצ'ולי – וניל ,פולי טונקה , פצ'ולי.

מותג התכשיטים היוקרתי והנחשק TOUS  משיק שלושה מארזים חגיגיים במיוחד:
TOUS LOVEME ONYX PLAYFUL SET מארז יוקרתי הכולל את הבושם לאישה LoveMe THE ONYX PARFUM  בגודל מלא ותיק רחצה

TOUS LOVEME PLAYFUL SET- מארז יוקרתי הכולל את הבושם לאישה LoveMe EDP   בגודל מלא (90 מ"ל א.ד.פ) ותיק רחצה

TOUS LOVEME SILVER PLAYFUL SET- מארז יוקרתי הכולל את הבושם לאישה LoveMe THE SILVER PARFUM  בגודל מלא (90 מ"ל פארפם) ותיק רחצה.

הבושם לאישה וויט תה או פלורל מבית אליזבת ארדן בניחוח נשי ועדין החוגג את היופי של החיים עם פרחים יפיפיים ומרכיבים עשירים לחוויה חושית ייחודית.תערובת מושלמת של התה הלבן בשלב פריחתו, סימפוניה פרחונית קסומה של פרזיה ורודה ושושנת העמק הרוקדות יחדיו. איריס ורוד עדין ויניקת דבש נחים בלב ומתיישבים על בסיס של מאסק, טריסאמבר קרמי ופולי טונקה מנחמים לבסיס הרמוני שנשען על החושים.התערובת יוצרת ניחוח זוהר החובק השתקפות שקטה ומגביר את הנאת החיים.

הבושם לאישה ויוה לה ג'וסי סוקרה או דה פרפיום מבית מותג האופנה התוסס והיוקרתי- ג'וסי קוטור, הוא פינוק מרענן לנערת VIVA המענגת והמפתה. הניחוח, מתקתק כקינוח, רומנטי כאהבה ועסיסי כמו עוגיית מקרון הנימוחה בפה, נוטף ברכות עם ציפוי קרמי,  ולוקח אותה לקונדיטוריה הכי מתוקה. נערת ויוה חיה את הרגע, חוגגת החיים המתוקים ואוכלת  תמיד קודם כל את הקינוח.

נועזת מתמיד, Eau de Parfum Very Floral החדש מבית ג'יבנשי חושף נשיות חופשית לוהטת. הבושם החדש של Eau de Parfum Very Floral, מביא פרשנות מחודשת ושטופת שמש לבקבוק האייקוני Irresistible, כולל צללית מלוטשת. הזכוכית השקופה כבדולח שלו עוטה פנים פריזמתיות חדשות, וחושפת ניחוח ורוד עז ומהפנט לחלוטין. באשר לקופסה, היא כוללת רקע לבן פניני, המדגיש את הזוהר של ניחוח חדש ומלא הבהירות הזה.

אקווה אלגוריה פלורה בלום – AQUA ALLEGORIA FLORABLOOM ממחיש את הרגע בו השמש בשיא עוצמתה בשעות הצהריים ופורצת בקרני אור בוהקים על פני השטח הפורחים ומעניקה להם זוהר וחזות צבעונית בכל צבעי הקשת. ריח נוצץ, פרחוני, עדין ורענן הקם לתחייה בעזרת אקורד מנגו פירותי ועסיסי, פרץ פירות הדר ותמצית אבסולוט מיוחדת במינה של פרח הטוברוז ההודי היוקרתי והלבן הנעשית בעזרת טכניקת זיקוק ותמצות ייחודית ומסורתית בטמפרטורה נמוכה עם שימוש בחמאה צמחית להפקת הריח האולטימטיבי והטהור ביותר שיש. ביחד עם ורד מאי עדין וקטיפתי מהעיר גראס שבצרפת, גוונים סגלגלים ופודרתיים של סיגליות ואיריס ונגיעה של אזוב ירוק רך, הם יוצרים את זר הSUPERBLOOM הצבעוני, הרך והממכר להפליא.


הבושם לגבר ג'נטלמן סוסייטי או דה פרפיום אקסטרים מבית ג'יבנשי בניחוח שנוצר עבור האנשים הנועזים ביותר ומחפשי הריגושים שרוצים להתעלות על עצמם. הוא מיועד למי שרוצה לחיות באינטנסיביות, ללא היסוס או מגבלות.החתימה נשארת זהה ל ג'נטלמן סוסייטי EDP – ניגודיות של פרחים נדירים ועצים עמוקים. אך הריח החדש מבית ג'יבנשי הוא ניחוח מתובל ונועז בשל השילוב של קפה אבסולוט ותמצית אגוז מוסקט שמביא להתמכרות חדשה עוצמתית יחד עם חתימה שובת לב המורכבת מנרקיס פראי אבסולוט ורביעיית וטיבר.

בית פראגמו מציג את ניחוח RED LEATHER (עור אדום) החדש של פרגאמו לגברים. מסע חוש הריח של בית האופנה ממשיך להתפתח עם ניחוח חדש לגבר אשר מעניק לו ביטוי מודרני של אלגנטיות, חושנית ונינוחות. בנוסף ל-  EDP , Ferragamo Ferragamo Intense Leather  Ferragamo Spicy Leather,  ו- Bright Leather EDT  FERRAGAMO RED LEATHER   הניחוח החדש, מביא פרשנות מועצמת וחושנית של הגבריות המודרנית. הניחוח עור- הדרי- ארומטי או-דה פרפיום משלב ניואנסים תוססים וחמים, ובוחן את הארומה המורכבת של וטיבר, עם נגיעות אדמה מעושנות, את הליטוף החריף של ג'ינג'ר ואת הגוונים המרוממים של עץ אלגום לתחושה מתמשכת של מרץ ורעננות.

מותג הטיפוח היפני SHISEIDO משיק את סרום הלילה מסדרת ויטאל פרפקשן VITAL PERFECTION LIFTDEFINE RADIANCE NIGHT CONCENTRATE. שיסיידו עוזרת לנשים לאמץ את גילן ומאשרת כי: "לפוטנציאל אין גיל". בהשראת ההתקדמות המדעית העדכנית ביותר, פורמולות חושיות אלו מציעות תגובות ממוקדות ומדויקות לצרכי הרמת העור, מיצוק וחיזוק הזוהר של נשים מעל גיל 40 שרוצות לשמר את מלוא הפוטנציאל של העור שלהן להיראות צעיר. באמצעות טכנולוגיית רנורה הנובעת מהמומחיות של המותג במדעי המוח, ומכוונת לגירוי מערכת העצבים של העור בכדי להפעיל מחדש את מנגנון ההתחדשות הטבעי שלו ולהילחם בכל סימני ההזדקנות. כעת, יצרה שיסיידו את סרום הלילה החדש LiftDefine Radiance Night Concentrate לתגובה יעילה עוד יותר לעור נפול. פתרון ממוקד זה נלחם נגד צניחת העור הנגרמת על ידי כוח המשיכה הטבעי על מנת להגדיר מחדש את קווי המתאר של הפנים. שלבי את המוצר חסר התקדים הזה כשלב האחרון בטקס הטיפוח שלך, לפני שאת הולכת לישון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שריפה רכב שרוף צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (3)

שוב ארוע פלילי: רכב עלה באש בחניון בעיר

תפריט נגישות