דף הבית / כללי / ועכשיו לדבר האמיתי

ועכשיו לדבר האמיתי

ביום שישי, תצא הקבוצה למשחק הראשון מול הסגולים, מתוך סדרה של הטוב בחמישה משחקים. את העונה הסדירה סיימה ראשון לציון במקום השישי אחרי שבמחזור הליגה האחרון שהתקיים ביום שני, היא ניצחה בביתה 81:77 את הפועל אילת, אחרי שכבר פיגרה בהפרש דו ספרתי.

אילת פתחה מצוין ועלתה במהירות ל- 7:2 ששלח את גיא גודס לבקש פסק זמן ראשון. האורחים המשיכו בשלהם ועלו ל- 15:9, אך עד לסיום הרבע הצליחה ראשון לציון לצמצם ל- 21:18. אילת המשיכה להיות טובה יותר גם ברבע השני וברחה ליתרון שיא של 13 נקודות. גודס שוב עצר את המומנטום של האורחים והקבוצה חזרה מפסק הזמן הנוסף כמו מלוע של תותח ובריצת 10:0, חזרה למשחק. למחצית ירדה ראשון, כשהיא בפיגור 41:35. דיימון סימפסון פתח מצוין את המחצית השנייה עם שש נקודות רצופות שאיזנו את התוצאה ולונג השלים מהפך וקבע 48:46. הפעם היה זה תורה של אילת לרדוף אחרי ראשון לציון והרבע השלישי הסתיים ביתרון מקומי 63:58.

אילת לא ויתרה על המשחק והצליחה לאזן בדקות הראשונות של הרבע האחרון. המשחק נשאר צמוד עד לרגע האחרון, אך ראשון לציון לא שמטה את היתרון הקטן שהיה לה ובסופו של דבר ניצחה בשיניים 81:77. סימפסון ולונג קלעו 17 כל אחד, מונרו 15, אריאל וטישמן 8 כל אחד, שגב ובלייזר 6 כל אחד, המילטון 4.

עוד קודם לניצחון הביתי על אילת, הפסידה הקבוצה בירושלים 91:80 במשחק שהיה צמוד במשך שלושה רבעים. במהלך הרבע השלישי אף הוליכה ראשון לציון 62:57, אך ירושלים חזרה במהירות והגדילה את ההפרש עד לסיום. 17 נקודות של מונרו ו עוד 16 של המילטון, לא עזרו לכתומים.

כאמור, ביום שישי תפגוש הקבוצה את הכבשה השחורה שלה מהעונה הסדירה- הפועל חולון. בשלושת מפגשי הליגה, הפסידה הקבוצה. במשחק הראשון בין השתיים הפסידה בבית מכבי 78:70, בחולון הפסידה 85:81 ובמפגש השלישי שהתקיים לפני פחות משבועיים, הפסידה בבית מכבי 105:102. שלושת ההפסדים היו בהפרשים נמוכים ובקבוצה מאמינים שהם יכולים לחולל הפתעה ולנצח את הסדרה. מה גם, שכולם זוכרים איך נגמרה הפעם האחרונה שראשון לציון סיימה במקום השישי בליגה הסדירה. ולמי שלא זוכר, אז את עונת 2015/6 סיימה ראשון לציון במקום השישי ואחרי סדרה מתישה של חמישה משחקים מול מכבי חיפה כשהיא ללא יתרון ביתיות, היא עלתה אל הפיינל-פור, שם הדיחה בחצי הגמר את מכבי תל אביב והניפה צלחת אליפות היסטורית אחרי ניצחון בגמר על הפועל ירושלים. ואם זה לא מספיק, אז באותה עונה, כיכב במדים הכתומים מי שנבחר לשחקן המצטיין באותה העונה ונמצא בסגל של ראשון לציון גם הפעם- דריל מונרו.

אריאל מול אילת- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
אריאל מול אילת- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
סימפסון מונרו ולונג מוכנים לפלייאוף- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
סימפסון מונרו ולונג מוכנים לפלייאוף- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות