n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: חשיפה לצפון-דרום שוק תוצרת מקומית שתחמם לב ובטן

רמת גן: חשיפה לצפון-דרום שוק תוצרת מקומית שתחמם לב ובטן

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים מארח יריד למען עסקים נפגעי מלחמת חרבות ברזל - המילואימניקים והמפונים מהחזית הדרומית והצפונית. חמישי, 25.1.24 | 12:00-18:00 |המרכז האקדמי למשפט ולעסקים | בן גוריון 26, רמת גן

גרופר

המלחמה פגעה קשות בעסקים קטנים, והראשונים לשלם את המחיר הם עסקים מהדרום והצפון, שפעילותם הוקפאה, כמו גם עסקים בבעלות אנשי מילואים. כחלק ממערך סיוע מקיף, המרכז האקדמי למשפט ולעסקים בשיתוף אגודת הסטודנטים, יקיים ביום חמישי הקרוב (25.1.24) יריד איכרים למען עסקים נפגעי מלחמת "חרבות הברזל".

היריד יארח דוכנים של בעלי עסקים מפונים מהחזית הצפונית והדרומית ואנשי מילואים, ובהם גם סטודנטים מהמרכז ומשפחותיהם, שהעסק שלהם נפגע כתוצאה מהלחימה המתמשכת.

בין העסקים שישתתפו: יין אורן – לזכרו של אורן שמחה נח ז"ל, לוחם בחטיבת גולני שנפל באסון הנגמ"ש בעזה בצוק איתן; המטבח של סופיה – אוכל דרוזי ביתי מחורפיש, שפעילותו הוקפאה מאז גיוס בעלה של סופיה למילואים; נוי קוקיז – עוגות ועוגיות בעבודת יד של נוי תושבת הצפון, שעסקה מאז תחילת המלחמה בעיקר בהכנת ארוחות חמות לחיילים; גרופר – משקאות ממוצרים טבעיים, אורגניים ללא תוספת סוכר, שבעליו לירון מפונה מיישובי הצפון. הבוטיק של אפיק – גבינות מוצרי בוטיק, ממושב שדה צבי בדרום; הבן של אלמוז– שמן זית כתית מהמושבה מגדל; בר קנדל’ס – עסק להכנת נרות שהוסב על רקע המלחמה בעקבות שירות מילואים וכן שלל עסקים נוספים.

הבוטיק של אפיק3

יריד התמיכה של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים הוא חלק ממערך תומך לחימה, שהקים המרכז האקדמי למשפט ולעסקים מאז פרוץ המלחמה, ובמרכזו הקמת קרן סיוע לסטודנטיות וסטודנטים המשרתים במילואים ובכוחות הביטחון, לנפגעי אירועי ה-7 באוקטובר ולמשפחות המפונים מעוטף ישראל.

המטבח של סופיה

מנכ"לית המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, אילנה טסלר: "המרכז האקדמי למשפט ולעסקים הוא מוסד משפחתי ועוטף, שרואה עצמו מחויב לרווחת הסטודנטים בשגרה ועל אחת כמה וכמה בעת חירום, כמו זו שאנו מצויים בה. מאז פרוץ המלחמה אנו מגויסים ככל יכולתנו כדי לסייע לסטודנטים ולכלל הציבור בישראל, בהם גם בעלי העסקים שנפגעו קשות. יריד האיכרים, שאותו יזמנו בשיתוף אגודת הסטודנטים, נועד לתמוך בבעלי העסקים הקטנים, שמשלמים בכיסם ובפרנסתם את מחיר המלחמה, ולסייע להמשך קיומם. אנחנו מזמינים את הציבור הרחב להגיע ליריד, ולחזק את בעלי העסקים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות