דף הבית / רמת גן / חדש על המדף

חדש על המדף

כל מה שחדש על המדף

בריזר, המרענן האלכוהולי מבית חברת בקרדי העולמית מציע לראשונה את הטעם האהוב, אבטיח, במהדורה כשרה לפסח שיימכר יחד עם מהדורות הלימון והאננס שכשרות לפסח גם כן ויימכרו בבקבוקים של 275 מ"ל ויכיל 4% אלכוהול.

חדש בישראל- אורז LalQilla, אורז בסמטי איכותי מהרי ההימלאיה למטבח הביתי עכשיו באריזה של 1 ק"ג, אורז LalQilla  בסמטי קלאסי ,LalQilla Traditional מיושן שנתיים, מעובד בצורה מסורתית, ממרגלות הרי ההימלאיה

אורז בסמטי Qilla Excel- מראה ארוך ודק מיושן שנתיים

אורז בסמטי Majestic – מיושן במשך שנה אחת, רך ואוורירי

אורז בסמטי Supreme Sella -מיושן במשך שנה אחת, גדל למרגלות הרי ההימלאיה, ניחן בבישול קל ומהיר בשונה ממרבית האורזים הבסמטים הנפוצים.

אורז בסמטי מלא חום Super Healthy Food, בצנצנת של 1 ק"ג

נסקפה טייסטרס צ'ויס שמחה להשיק מוצר חדש בקטגוריה: נסקפה טייסטרס צ'ויס במשקל 50 גרם, קטן יותר, זמין בכל רגע ומעניק לכם את ההזדמנות לקחת רגע איכותי לעצמכם בבית, בחוץ ובכל מקום שתבחרו.

אסם-נסטלה ממשיכה לבסס את מותג פתיבר בעולם העוגיות המפנקות עם מוצר חדש: פתיבר אצבעות קרמל מלוח – אצבעות ביסקוויט פתיבר פריך עם שכבת שוקולד מפנקת ובתוכה מילוי בטעם קרמל עשיר.

לאחר שנתיים של מחקר ופיתוח, קפה ג'ו יצרה קפסולות מחומר טבעי , אשר שומרות על איכות הקפה ויחד עם זאת שומרות על איכות הסביבה.הקפסולות מוצעות ב-2 טעמים נבחרים מהמומחים של ג'ו ומתאימות לכל מכונות הקפה תואמות נספרסו: גו' – תערובת הבית המופקת מ –100% פולי קפה מסוג ערביקה מאופיינת בחמיצות ומרירות מאוזנת עם סיומת דבש, אולטרה חוזק – תערובת עוצמתית המופקת מפולי קפה מובחרים בעלת גוף מלא, מרירות מאוזנת וחמיצות עדינה מלווה בטעמים של שוקולד מריר.

אסם מרחיבה את מגוון עוגיות המיני תחת מותג אסם עם 2 מוצרים חדשים וטעימים: עוגיות מיני שוקוצ'יפס במילוי קרם בטעם שוקולד – העוגיות המיני האהובות, עכשיו גם עם מילוי קרם בטעם שוקולד מפנק. שוקוציפס בחוץ, קרם בטעם שוקולד בפנים. מיני עוגיות שוקו במילוי קרם שוקולד – עוגיות קטנות ועגולות, בצק פריך בטעם שוקו ומילוי קרם בטעם שוקולד.

גלידות נסטלה פותחת את עונת הגלידות 2024 עם מגוון חידושים מפתיעים ומרגשים. בין החידושים יהיו אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז, מילקה עוגיות חמאה, מאגדת קראנץ' אלפחורס ומאגדת שוקולד אגוזי לוז מסדרת 99 קלוריות.

רמי מרטן חוגג 300 שנים, ומשיק מהדורה חדשה- רמי מרטן החל את דרכו ב 1724 זהו מותג הקוניאק הפופלרי והאיכותי ביותר, עם בחירה קפדנית של חומרי הגלם הטובים ביותר, ותהליך ייצור ארוך ומבוקר. בבסיסו של קוניאק איכותי נמצאת האדמה ממנה הוא מגיע. רמי מרטן מיוצר מענבים הגדלים בשני אזורי הגידול המוערכים ביותר במחוז קוניאק, גרנד שמפיין ופטיט שמפיין, ובכך זוכה לתואר COGNAC FINE CHAMPAGNE .

"חגיגת 300 שנות היסטוריה היא אבן דרך עבור רמי מרטן״ , אומר ז'אן-פיליפ הקט ,מנכ"ל בית רמי מרטן "על ידי הזמנת הצרכנים שלנו לחקור את האומנות והסיפור שלנו, ועל ידי שיתוף עם הכישרונות היצירתיים המבטיחים ביותר, יחד אנו בונים קוניאק יוצא דופן עבור הדורות הבאים".

רמי מרטן V.S.O.P במהדורה מוגבלת הקוניאק בדרגת V.S.O.P הפופולרי בעולם, בעל איכות בלתי מתפשרת. מיושן בין 4 ל14 שנה בחביות עץ אלון לימוזין, תחת ביקורת מוקפדת ביותר. חומרי הגלם הטובים ביותר המגיעים מהכרמים,הנמצאים בשתי החלקות הנחשבות בחבל קוניאק משמשים לייצורו. 55% מגיעים מגרנד שמפיין, ו 45% מגיעים פטיט שמפיין .

ניתן לרכישה בחנויות האלכוהול המורשות מחיר מומלץ לצרכן : 250 ש"|ח – 70 ס״ל (עד גמר המלאי) יבואן רשמי בישראל ׳חברת הכרם משקאות חריפים בע"מ׳

 

 

MADAM PEREZ מבית זוגלובק משיקה: סדרת תבשילים ביתיים להכנת ארוחה זוגית טעימה וקלה, במגוון רחב שמתאים לכל אחד מבני המשפחה, אותה ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק. סדרת התבשילים כוללת שבעה תבשילים ביתיים, בקונספט של ארוחה לשניים. כל שנדרש הוא הכנת התוספת בבית – בישול פסטה, אורז, נודלס או קוסקוס מהיר הכנה, וחימום מהיר במיקרוגל של התבשיל הבשרי. פתרון לארוחה מהירה וטעימה בבית. התבשילים מצוננים, מבוססים על מתכונים ביתיים וללא חומרים משמרים.הסדרה כוללת: מרק לקוסקוס עם עוף, רוטב בולונז, קציצות ברוטב עגבניות, צ'ילי קון קרנה, עוף בקארי אדום, עוף סצ'ואן וקארי מסמאן בקר.

iStore מציגה לקראת פסח הקרוב ערכת ניקוי של המותג הפופולרי Otterbox המיועדת לניקוי מכשירים סלולריים מגיעה עם: מברשות לניקוי המסך והיציאות של המכשיר, מטלית לניקוי יבש של התצוגה,מטליות עם 70% אלכוהול לניקוי רטוב של התצוגה, סטיקר של OtterBox. הערכה נמכרת במחיר של 59 ש״ח בלבד באתר הרשת www.istoreil.co.il

 

 

SABON משיקה: STARLIGHT BOUQUET קולקציה חדשה לכבוד חג הפסח המבוססת על פרחים הפורחים בקסם המיוחד של אור הירח. בין מוצרי הקולקציה: קרם גוף, סבון נוזלי, מפיץ ריח, קרם ידיים חמאתי ועוד.

JOHNSON'S BABY, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק את סדרת Naturally Sensitive, סדרה איכותית במיוחד הכוללת 3 מוצרים העשויים מלמעלה מ-98% רכיבים טבעיים ומספקים טיפוח אפקטיבי עדין לעור ולשיער.

קלרינס, מותג הטיפוח היוקרתי מספר 1 באירופה משיק את Tinted Oleo-Serum מייק אפ מטפח טינט אולאו סרום, שהוא שילוב מיטב השמנים במייק אפ חדש יחד עם מרכיבי טיפוח.

קבוצת מורז צמחי מרפא משיקה מוצר חדש מבית מותג Hübner סיליצאה קולגן פלוס- סיליצאה קולגן פלוס הינו  תוסף תזונה נוזלי המשלב קומפלקס ייחודי ועוצמתי של 5 רכיבים חשובים אשר שניים מהם, קולגן פפטיד וחומצה היאלורונית, מופקים בטכנולוגיה מוכחת ומגובה מחקרית בשילוב סיליצאה,  מינרל הצורן של חברת Hübner ©.החידוש המשמעותי בתוסף זה, הוא נוכחותה של הסיליצאה- בזכות יכולתה לקשר בין מולקולות חלבון וביניהן הקולגן ובכך לשפר את ספיגת הקולגן.

תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים מציג קרם דרמה פיל, קרם טיפולי עשיר, המכיל טכנולוגיה של מיקרוקפסולציה המאפשרת לחומצה היאלורונית חדירה לחדור לתוך שכבת העור העליונה. החומצה ההיאלורונית מעניקה לחות אינטנסיבית לשכבות העור העליונות, ומסייעת בטשטוש קמטוטים.הקרם מכיל גם מגוון ייחודי ורחב בהיקפו של פפטידים ביומימטיים יציבים, הפועלים יחד באופן סינרגטי, למיצוק העור ולשיפור תפקוד העור. הקרם משפר את מצב העור ומעניק מראה קורן וחיוני.

 

 

ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE אקווה די ג'יו או דה טואלט, הבושם האיקוני לגבר של ג'ורג'יו ארמני, נכנס לפרק חדש ומציג שגריר חדש, קמפיין חדש ובקבוק פלקון חדש שניתן למילוי חוזר. אקווה די ג'יו, שהוצג לראשונה בשנת 1996 כבושם הראשון בניחוח של ים, ממשיך כיום להעלות לדמיון את כוחו הנצחי של הים, ואיך הגברים מרגישים כאשר הם מחוברים לטבע.

MUGLER מותג הבישום היוקרתי משיק בושם חדש לאישה: Alien hypersense edp
אליאן היפרסנס. הגרסה הרדיקלית של Alien- תווי הריח שואבים השראה מניחוחAlien edp האייקוני בתוספת מנדרינה ואגס שמוסיפים יחד מימד חדש. תו ריח עליון: מנדרינה ירוקה ואגס המעניקים ניחוח רענן, תו ריח אמצעי: יסמין סמבק (Sambek). תווי בסיס:  קשמירן המעניק ניחוח עצי.

חטיבת היופי של  VALENTINO מציגה את הבשמים החדשים לאישה ולגבר: BORN IN ROMA Green Stravaganza ו- DONNA AND UOMO – Born in Roma Green Stravaganza הוא הכרזה על אינדיבידואליות ואקסטרווגנטיות, הוא מעודד אותך לחקור את הדרכים הרבות, מלאות החיים להיות עצמך, להרגיש את האנרגיה ולחיות לפי האני המאמין שלך. הבושם הזה הוא שיר הלל לאקסטרווגנטיות הנועזת של רומא, והזמנה לשחרר את האישיות הייחודית שלך. בלב ליבה של רומא, העיר בה הדי ההיסטוריה הנצחיים פוגשים את התעוזה של ימינו.

חטיבת היופי באיב סן לורן גאה להציג את הפרשנות היוקרתית ביותר עד כה לאיקון הריחני שלה: Y L'ELIXIR. עם הריכוז הגבוה ביותר בקרב בשמי Y, נוצר עם רכיבים מובחרים ועשירים, מציג לראווה את אחד החומרים היקרים ביותר בעולם הבישום: התמצית הטבעית של עץ עוּד {אגרווד}, המעצימה את חותמת הריח הפיקנטית, העצית של הבושם ואת עוצמת ההשתהות המתמשכת שלו.מסתורי ביותר. עשיר עד מאוד. Y L'ELIXIR הוא סם ההצלחה. חווית ניחוח אינטנסיבית ונצחית המתאימה למסע שהפך אותך לגבר שאתה עכשיו. הכוח הפנימי שמזין אותך. כי אתה גבר עם "למה". גבר עם תשובה.

 

LANCÔME מציגה מהדורה חדשה לניחוח האהוב: La vie est belle ROSE EXTRAORDINAIRE- לה וי אה בל רוז אקסטרה-אורדינר או דה פרפיום חדש. לה וי אה בל רוז אקסטראורדינר החדש, המגלם מפגש יוצא דופן בין המומחיות של לנקום בייצור זכוכית לבין המומחיות ההיסטורית של המותג בפרחים, מניב חזון יוצא דופן של הפרח הסמלי של בית לנקום, מהבושם עצמו עד הבקבוק.

מותג היוקרה CAROLINA HERREA מכריז על הילד הרע החדש בסביבה: Bad Boy Cobalt Elixir – או דה פרפיום ניחוח חדש לגבר מסדרת BAD BOY. הניחוח המסתורי של BAD BOY בבקבוק הברק האייקוני, מקבל טוויסט נוסף של מרדנות עם תערובת לוהטת במיוחד – מרווה, כמהין שחור ועץ שרף  שמשאירה שובל של ניחוח מתובל ומסתורי:  ניחוח אמבר – ארומטי.

מותג הבישום האיטלקי MOSCHINO משיק בושם טבעוני חדש, יוניסקס TOY 2 PEARL בניחוח ייחודי המשתלב עם יסמין ולימון מלוח ותוסס. הבקבוק והקופסה האייקונים בצורת דובון מעוצבים בגוון של אוניקס ססגוני וברק הדומה לפנינים טבעיות מנצנצות.הניחוח נפתח ברעננות של הלימון שזור בארומה של אורגנו וסורבה לימון מבעבע. TOY 2 “PEARL”.

סדרת שפתוני הלחות של לבלו במהדורת דיסני מיוחדת. בעלי פורמולה הנועדה להגן על השפתיים שלך מפני קור, רוח ואוויר יבש ולהעניק מעל 24 שעות של לחות. באריזות חדשות, נטולות פלסטיק וניתנות למיחזור.הסדרה כוללת ארבעה מוצרים:לבלו דובדבן- מיני מאוס,לבלו הידרו קר- דונלד דאק ,לבלו סופט רוז- דייזי דאק, לבלו לחות מטפח קלאסי- מיקי מאוס

 


חברת , Nespresso ממשיכה לחדש עם חווית קפה פרמיום לצריכה ביתית, ומשיקה שתי מכונות חדשות ממשפחת Vertuo, עם פתרון חלב מובנה, המותאמות לאוהבי הקפה עם חלב. המכונות החדשות VERTUO LATTISSIMA ו – VERTUO CREATISTA מציעות מגוון משקאות קפה עם חלב במרקם קטיפתי ושכבת קרמה ייחודית ודיוק מושלם בין הקפה לחלב. המכונות מציעות משקאות קפה עבור חמישה גדלים של כוסות קפה עם חלב : מריסטרטו עד למאג, כך שכל אחד ואחת יוכלו לבחור את האופן המועדף עליהם.

כמדי השנה, לקראת חג הפסח משיקים בורדינון, קולקציה חדשה ואקסקלוסיבית ובה עולם שלם של מוצרי הום סטיילינג איכותיים בעיצובים מקוריים לחידוש, ריענון ושדרוג חדרי הבית השונים.
גולת הכותרת היא קטגורייתMix&Match  ובה מגוון עשיר של סטים להרכבה עצמית בשלל צבעים רכים ומזמינים, במבחר בדים וטקסטורות. כך לראשונה, לאור הביקוש הרב שזיהו בקרב הלקוחות, פיתחו מומחי ורדינון סטים יפהפיים להרכבה עצמית בסגנון בוהו שיק מבד כותנה פרקל עם עיטורי תחרה. נוסף למראה המרשים מתאפיינים המצעים המגיעים בגוון בז', לבן ולילך בדרגת רכות גבוהה במיוחד וזה בשל תהליך ריכוך ייחודי שעוברים במהלך הייצור. בארון המצעים Trendy משב רוח אביבי מביא עמו סט מצעי סאטן סאמר שיק עם עיטורי פרחים עדינים בשלל צבעים. עוד בארון 2 דגמים נוספים של מצעי כותנה פרקל: סט חמסה עם הדפס מרשים בהשראת דוגמת מנדלה אוריינטלית וסט סאמר קול חלק עם מסגרת מלמלה אלגנטית.
בנוסף, חובבי הדפסים גיאומטריים ישמחו לגלות בארון Urban הצעיר והבועט של הקולקציה 3 דגמי unisex של מצעי ג'רסי פרקל האהובים והפופולאריים בעיצובים ובפלטת צבעים טרנדיים במיוחד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שריפה רכב שרוף צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (3)

שוב ארוע פלילי: רכב עלה באש בחניון בעיר

תפריט נגישות