n
דף הבית / רמת גן / אם אין מיץ שתו מים:תאגיד המים בפניה נרגשת לתושבים

אם אין מיץ שתו מים:תאגיד המים בפניה נרגשת לתושבים

תאגיד המים מי רמת גן, הוציא מכתב לתושבי העיר וקרא להם לצמצם משמעותית את השתייה המתוקה והשימוש בבקבוקי פלסטיק – זאת כאקט של שמירה על הבריאות והסביבה. בתאגיד הציעו לתושבי העיר לעבור ולשתות מי ברז, שאיכותם נמצאה גבוהה בכל הבדיקות

באדיבות תאגיד מי רמת גן
באדיבות תאגיד מי רמת גן

"יש מה לעשות" – תאגיד המים של רמת גן הוציא היום מכתב לתושבי העיר וקרא להם לצמצם את צריכת השתייה המתוקה ובקבוקי הפלסטיק, זאת כאקט של שמירה על הבריאות והסביבה. בתאגיד הציעו לתושבים לעבור ולשתות את מי רמת גן, שאיכותם נמצאה גבוהה בכל הבדיקות ונמצאת הרבה מעל הממוצע הארצי (לפי הלמ"ס).

"על פי מחקרים רבים, צריכת משקאות ממותקים עלולה לגרום לשלל מחלות וסיכונים, ביניהם השמנה, שומן בכבד, סיכון גבוה לסוכרת, הגברת הסיכון למחלות לב ולסרטן ועוד", נכתב במכתב. "מעבר לכך, בקבוקי הפלסטיק שמכילים את המשקאות הם מהגורמים המסוכנים ביותר לסביבה שלנו, שכן רוב הפלסטיק אינו עובר למיחזור, שריפה או הטמנה, אלא נצבר ומתפרק לאורך שנים – ומגיע בסופו של דבר לגופנו".

בתאגיד פנו לתושבים בקריאה וכתבו: "הפסיקו להשתמש בבקבוקי פלסטיק וצמצמו את השתייה המתוקה, כדי שנעשה צעד אופרטיבי בשמירה על הסביבה ועל הדרך גם נשמור על הבריאות של כולנו".

עוד נכתב כי "במקום לשתות שתיה ממותקת מבקבוקים, אנו מציעים לכם לעבור לשתות מים בריאים, איכותיים וזמינים בכל בית – מי רמת גן. מי רמת גן מפוקחים ונבדקים מדי חודש, ואיכותם הגבוהה עולה בכל הבדיקות וניצבת, על פי הלמ"ס, הרבה מעל הממוצע הארצי. העדפת שתיית מי רמת גן על שתייה ממותקת גם תחסוך לכם הוצאות שנאמדות במאות שקלים בחודש למשפחה".

מנכ"ל מי רמת גן רונן אפשטיין: "שתיית מי רמת גן, המצויים בכל ברז בעיר, היא בריאה יותר ושומרת על הסביבה. אנחנו קוראים לתושבים לשמור על בריאותם, לצמצם את השתייה המתוקה ולעבור לשתיית מי רמת גן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות