X

צומת משמר השבעה המשודרג נפתח לתנועה

חברת נתיבי ישראל השלימה את פרויקט שדרוג צומת משמר השבעה והכביש נפתח לתנועה

צומת משמר השבעה המשודרג נפתח לתנועה
צילום: נתיבי ישראל

משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי ישראל, השקיע כ-9 מיליון שקלים בפרויקט לשדרוג צומת הכניסה והיציאה ממשמר השבעה על כביש 412, שנועד להפחית את עומסי התנועה בציר מרכזי זה. כחלק מהשדרוג, נוספו נתיבי נסיעה על כביש 412 וביציאה ממשמר השבעה, במטרה להגדיל את קיבולת התנועה ולהקל על תנועת הרכבים באזור. הפרויקט מהווה חלק מסל גודש- תוכנית רחבה לטיפול בגודש התנועה, במטרה לשפר את חוויית הנסיעה של משתמשי הדרך.

במהלך הפרויקט, הורחב כביש 412 בנתיב נוסף במסלול הדרומי לאורך כ-400 מטרים, וכן נוסף נתיב פניה שמאלה שני בצומת משמר השבעה אל כביש 412. בנוסף, הותקנה תאורה חדשה וחסכונית, הוסדרו מעקות בטיחות לכל אורכו של הכביש, ובוצעו התאמות לתוכנית הרמזורים הקיימים כדי לתמוך בהרחבת הצומת ולהפחית את העומסים. לאחר השלמת העבודות האחרונות, שכללו עבודות צבע ושילוט, הכביש נפתח לתנועה סופית.

המהנדסת מעיין עזר מנהלת מחלקת פרויקטים בחטיבת תפעול ואחזקה של חברת נתיבי ישראל: "השלמת הפרויקט בצומת משמר השבעה תקל באופן משמעותי על הנהגים ותשפר את זרימת התנועה בציר מרכזי זה. אנו נמשיך לפעול במלוא המרץ כדי לייעל את התשתיות לטובת הציבור ולשפר את איכות הנסיעה בדרכים הארציות."

נתיבי ישראל משמר השבעה משרד התחבורה

art