X

3 מאכלים שכדאי להכין בסיר טיגון ללא שמן

המודעות לכל הנושא של תזונה בריאה גדלה מאוד בשנים האחרונות. אם עד לפני כמה שנים העניינים הללו היו פחות רלוונטיים למרבית האנשים, כיום המציאות אחרת. המון אנשים חושבים פעמיים לפני שהם אוכלים מאכלים לא בריאים, ומחפשים פעם אחר פעם פתרונות יצירתיים. אחת מהאפשרויות האפקטיביות ביותר הינה שימוש בסיר טיגון ללא שמן, כתחליף לסירים הסטנדרטיים. במאמר הבא נסביר לכם מהי החשיבות של שימוש בסיר מסוג זה, ונציע לכם שלושה מאכלים שתוכלו להכין באמצעותו. כל מה שנותר לכם לעשות זה רק לבחור את הסיר המתאים, ומיד לאחר מכן להתחיל לבשל בעזרתו.

3 מאכלים שכדאי להכין בסיר טיגון ללא שמן
צילום: FREEPIK

יתרונות השימוש בסיר טיגון ללא שמן

לא בכדי הפופולאריות של סירי טיגון ללא שמן גדלה, וכיום הם מבוקשים מאוד. היתרון הראשון של סיר טיגון ללא שמן הוא קלות ההכנה, דבר שלא תמצאו בסירים אחרים. הסיר הופך את כל הפרוצדורה לפשוטה, דבר שיאפשר לכם להכין מגוון רחב של מאכלים. עוד יתרון הוא היתרון הבריאותי, אתם מכינים את אותם המאכלים האהובים ללא שמן בכלל. כולם מבינים כי השמן הוא האויב הגדול ביותר, זה שמביא איתו בעיות בריאותיות רבות ומגוונות.

מאכל ראשון: ירקות קלויים

בא לכם לנשנש משהו טעים, אך באותה נשימה גם לשמור על הבריאות? יש כאלה שמוותרים, ומיד בוחרים נשנושים לא בריאים הפוגעים בבריאותם. הכנת ירקות קלויים בהחלט יכולה להיות אפשרות מומלצת וטובה. כל מה שנדרש מכם לעשות זה לבחור את הירקות האהובים עליכם, ולהכניסם לסיר טיגון ללא שמן. לאחר כמה דקות עם מעט תבלינים לפי טעמכם האישי, תקבלו חטיף לנשנוש בכל שעות היום.

מאכל שני: שניצל עוף פריך

אתם מכורים לשניצל, אך מתבאסים שהוא מלא בשמן? דרך מעולה להכין שניצל עוף תהיה פשוט להכניס אותו אל תוך סיר טיגון ללא שמן. הסיר הספציפי הזה עושה בדיוק את אותה העבודה שסיר טיגון רגיל עושה. רק שהפעם הטיגון נעשה בטכניקה אחרת, ולא על ידי שימוש בכמויות אדירות של שמן. הטעם הוא אותו הטעם, ויש כאלה שאומרים שדווקא הדרך הזו הופכת את השניצל לטעים יותר. זה הזמן לשדרג את ארוחת הצהריים או הערב עם שניצל עוף פריך בלי שמן בכלל.

מאכל שלישי: צ'יפס תפוחי אדמה ביתי

מבחינתכם, צ'יפס הוא המאכל הטעים ביותר? כולם מבינים כי אכילת צ'יפס אינה בריאה, בטח אם הוא מטוגן בהמון שמן. אך זוהי כמעט הדרך היחידה להכין צ'יפס, נכון למה שהכרתם עד כה. סירי טיגון ללא שמן משנים את המציאות אותה הכרתם, ומאפשרים לכם להכין את כל המאכלים האהובים. במקרה הזה רק תצטרכו לחתוך תפוחי אדמה לרצועות, ולהכניסם אל תוך הסיר. תוך זמן קצר אתם מקבלים את הצ'יפס הביתי והאהוב, ללא שמן אך עם קריספיות משגעת!

** פרסום ממומן

פרסום ממומן תזונה ובריאות בישול

art