n
דף הבית / חדש על המדף / פופ אפ פיזי ראשון של מותג ההלבשה התחתונה LA'AVIN יוצא לדרך

פופ אפ פיזי ראשון של מותג ההלבשה התחתונה LA'AVIN יוצא לדרך

מהאונליין לאופליין: לאחר שלוש שנים, פופ אפ פיזי ראשון של מותג ההלבשה התחתונה LA'AVIN יוצא לדרך, בקניון עזריאלי אילון ואתם עומדים להתאהב

קרדיט Andrey komp
קרדיט Andrey komp

בוגרי עזריאלי אקדמי מתן לוין, עמרי לנדסמן ומתן עמית פותחים פופ אפ ראשון של מותג תחתוני פרימיום המציע הלבשה תחתונה קלאסית ואיכותית, עם דגש על קיימות. הקמת הפופ אפ נערכת לאחר שהשלימו את לימודי האקדמיה, בקורס שמטרתו הייתה להכשיר את בעלי מותגי האונליין להקמת חנויות אופליין למותג שלהם.

חנות הפופ אפ של LA'AVIN נפתחה אמש (א') בקניון עזריאלי אילון, לתקופה של שבוע בין התאריכים 10-15.9, כאשר החנות פתוחה לאורך כל שעות הפעילויות של קניון עזריאלי אילון ומציעה מגוון דגמים חדשים של קולקציית בייסיק שלמה לגבר: תחתונים, חולצות וגרביים.

את המותג LA'AVIN הקימו שלושה יזמים ישראלים מתן לוין, מתן עמית ועמרי לנדסמן. חברי ילדות  שזיהו את הצורך בתחתונים ייעודיים המותאמים אישית לגברים. ביחד הם עברו דרך ארוכה עם ניסוים של אלפי תחתונים ממותגים שונים ברחבי העולם עד שהגיעו לתוצר מושלם.

התחתונים עשויים מבד במבוק שידוע ביתרונותיו הרבים. הבד האורגני בעל מגע רך ונעים, היפו אלרגני, מווסת את חום הגוף ובעל יכולת ספיגה גבוהה. 

מותג LA'AVIN עושים ככל שביכולתם לצמצם פגיעה בסביבה ועובדים עם מפעלים בעלי תווי תקן ירוקים. בנוסף עובדים בשיתוף פעולה צמוד ופורה עם עמותת רעות, המפעילה ומקדמת שירותי שיקום לאנשים עם מוגבלויות, וביחד פועלים על מנת לשלבם בחברה. כחלק מייצור קולקציית הבייסיק אשר שולבו בתהליכים השונים מעצבי טקסטיל, מוצר, אופנה, תדמיתנים, והכי חשוב יושמו הפידבקים מאלפי הלקוחות שיחד הצליחו להגיע לקולקציה שלמה המורכבת מתחתונים, חולצות וגרביים.

 

אודות האקדמיה

קבוצת עזריאלי הקימה מיזם ראשון מסוגו, Azrieli Academy, אקדמיה ייחודית ללימודי קמעונאות והכשרת הדור הבא של הקמעונאים בישראל. המחזור הראשון נפתח יחד עם מותגי אונליין במגוון תחומים: החל מאופנה וביוטי ועד תבלינים וגיימינג. במסגרת האקדמיה, נבחרה קבוצה של קמעונאי אונליין מצליחים, חלקם יוצרי תוכן אשר עברו הכשרה של 12 שיעורים, בהם נהנו משיעורים והרצאות שעברו ע"י מיטב המוחות בתחום הקמעונאות. בין המרצים נמנים: בכירים בקבוצת עזריאלי, אמיר בבלר, עדי יופה, עדי רונן, דקלה מלמוד, ובכירים בקבוצות הקמעונאות הגדולות. 

 

הפופ-אפ הוקם במסגרת Azrieli Academy של קבוצת עזריאלי, אקדמיה לקמעונאות אופליין למותגי אונליין.

By Tammy Montag(3) (Custom)
By Tammy Montag (Custom

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות