n
דף הבית / חדש על המדף / טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

כשתגיעו לקליניקה של טניה אוהב שלום תבינו על מה כולן מדברות, הכל נכון ומדוייק מהפרטים הגדולים לקטנים כשכהנת היופי טניה אוהב שלום מנצחת על הכל. עכשיו לרגל החורף טיפול פנים יחודי שתמצאו רק אצלה

אוהב
טניה אוהב שלום

אומרים שלא שואלים אישה לגילה, אבל אני הייתי חייבת לשאול את כהנת היופי טניה אוהב שלום לגילה, היא אישה יפה, מטופחת, קלאסית ומרשימה, בדיוק כמו בקליניקה הייחודית שלה במערב ראשון לציון.

תמונה של WhatsApp‏ 2023-12-24 בשעה 10.25.42_6d97f4fe.jpgטניה
טניה אוהב שלום

אז לא אספר לכם מה גילה, למרות שכששמעתי הבנתי שהיא נראת לפחות עשור פחות, ומסתבר שזה לא רק גנטיקה, אלה המכשור המתקדם ואורח החיים של טניה לטפח את עור הפנים ולחיות חיים בריאים.

אז קצת על טניה כדי שתבינו מה גרם לי להתרשם ממנה

היא קוסמטיקאית בעלת ותק של שני עשורים בתחום הטיפוח, מביאה בשורה קצת אחרת בכל הקשור לטיפול בעור. בשורה שאת המקורות שלה ניתן להבין בקלות אם נחשפים לילדותה ואל הסביבה התובענית בה גדלה, שהפכו אותה לאשת המקצוע שהיא היום.
"עוד כילדה קטנה, נמשכתי לקונספט של "מעיין הנעורים". היה בי איזשהו דחף להפוך נשים ליפות יותר וצעירות יותר. אני זוכרת את עצמי מורחת קרמים לבנות משפחה וחברות מתוך פנטזיה שאני הולכת להמציא "שיקוי קסמים" שיכול להחזיר את כולם 10 או 20 שנה אחורה בזמן.

כנערה, אף על פי שמאוד נמשכה לקוסמטיקה ולתחום היופי, בכל זאת בחרה בלימודי הוראה ועבדה מספר שנים כמורה לאנגלית עד שבגיל 30 חלום הילדות לא נתן לה מנוח וטניה החליטה להגשים את עצמה וללמוד קוסמטיקה. תוך זמן קצר הקליניקה הקטנה והביתית הפכה לקליניקה גדולה ומפוארת עם מיטב הטכנולוגיות הקיימות בשוק.

טניה מאמינה בתוכניות טיפולים ממוקדות שמטפלות בשורש הבעיה שיוצרת את הסימפטום שמפריע לנו בעור הפנים – בין אם מדובר באקנה, פיגמנטציה או אנטי-אייג'ינג – בהכרח אנחנו נדבר על תהליכים ועל סדרות של טיפולים. מטרת הטיפולים בקליניקה היא חדירה לעומק העור וחיסול המקור שגורם לבעיה, תוך כדי הגברת הייצור העצמי של קולגן ואלסטין בגוף – אבני הבנין העיקריות לעור מתוח, זוהר וחלק.

עונת החורף היא הזדמנות מצויינת להכיר את "טיפול הדגל" במרפאה של טניה אוהב שלום.
מדובר בטיפול עוצמתי ואפקטיבי במיוחד בשם BBL . רבות יחשבו שמדובר בעיצוב ישבן אבל בעצם אלו ראשי תיבות של BROAD BAND LIGHT כלומר טיפול באמצעות קרן אור.
למעשה, ה BBL זו הטכנולוגיה שטניה מגדירה כ"רולס רויס" של טיפולי הפנים וזאת, לאחר שניסתה כמעט את כל המכשור הקיים בארץ.
מדובר בטיפול לייזר בטוח ויעיל למגוון בעיות עור קוסמטיות כמו רוזציאה, כלי דם בולטים ואקנה.
יכול לטפל גם במזעור הופעתם של נזקי שמש, קמטוטים וקמטים ובאיזון ואיחוד גוון ומרקם העור.
טיפולי BBL מסייעים לשפר את נזקי העור שנגרמו בעקבות חשיפה לשמש ולזיהום סביבתי כגון פיגמנטציה, מלזמה, קמטוטים וקמטים, צלקות, נקבוביות גדולות, עור חסר גוון או חסר אחידות, אדמומיות ועור רפוי.

לרוב, ימוקדו טיפולי BBL באזור הפנים, בצוואר, בחזה, בזרועות ובידיים – אם כי ניתן לטפל בכל אזורי הגוף.

 

מה בדיוק קורה במהלך הטיפול ב-BBL?

במהלך פגישת הייעוץ הראשונית, יינתו אבחון במהלכו יוחלט אילו איזורים דורשים התערבות. לאחר מכן, יש לתכנן ביחד תוכנית טיפול הכוללת מספר פגישות המותאמת לגודל הבעיה.

טיפולי BBL נמשכים בדרך כלל כ -30 דקות, בהתאם לגודל אזור הטיפול.

טרם הטיפול, נמרח ג'ל קירור על אזור הטיפול ויורכבו על עיניכם משקפי מגן מיוחדים. במהלך הטיפול יכולות להופיע תחושות של עקצוץ, דופק ואי נעימות קלה. לאחר הטיפול, העור עשוי להרגיש מעט חם ולהיראות מעט אדום, נפוח או מגורה. מדובר בתופעות שלרוב חולפות מעצמן תוך מספר שעות.

בטיפולי BBL משתמשים בספקטרום רחב של אורכי גל כדי להתמקד בשכבות התחתונות של העור. העור סופג את אנרגיית האור הזו, אשר מעודדת ייצור קולגן ומסלקת תאי עור פיגמנטיים (כהים יותר).

האם BBL יעיל?

את התוצאות מהטיפולים, ניתן לראות תוך ימים ספורים וככל שממשיכים בסדרת הטיפולים – השיפור של רקמת העור יילך ויהיה יותר ויותר נראה לעין.

תוך שבועיים מהטיפול הראשון, העור שלכם ירגיש חלק יותר וייראה אחיד ובהיר יותר. ייתכן שתראו פחות שינויי צבע, קמטוטים ונקבוביות.

יש מספר גורמים שקובעים את היקף הסדרה של כל מטופל: משתנים כמו סוג העור, מצב העור, גיל המטופל ומצבו הבריאותי. לרוב, יידרשו שלושה עד שישה טיפולי BBL במרווחים של כמה שבועות זה מזה. לאחר מכן, רוב הסיכויים שתתקבל המלצה לקבל לפחות שני טיפולים בשנה כדי לשמור ולשפר את התוצאות.

האם יש תופעות לוואי אפשריות?

לאחר טיפול BBL, ייתכן שתחושו צריבה, אדמומיות וחמימות הדומה לכוויית שמש. אי נוחות זו נמשכת בדרך כלל רק כמה שעות, אך עלולה להימשך גם כמה ימים. כדי להקל על אי נוחות, ניתן להיעזר ברטיות קרות על האזור המטופל.

בשבוע שלאחר הטיפול הראשון, ייתכן שתבחינו בפיגמנט המגיע לפני השטח של העור. זה גם נפוץ לחוות אדמומיות, קילוף, ונפיחות. כתמים כהים ונמשים עשויים להתכהות לפני שהם דוהים ומתקלפים עם הזמן, בדרך כלל תוך שבוע עד שלושה שבועות.

לאחר BBL, מומלץ להמנע מטיפולי פילינג, טיפולי אקנה מקומיים וממוצרי טיפוח מבושמים.

בעת שטיפת האזור הפגוע, יש להשתמש במים פושרים ולהימנע ממים חמים או קרים. אל תשתמשו בספוג ואל תשפשפו את העור. יש למרוח בעדינות מוצרי טיפוח עור שאינם מגרים ולהימנע מגירוד, שפשוף או גירוי העור.

מכיוון שהמלנין של העור שלנו סופג את אנרגיית האור בטיפול BBL, ההליך הוא הבטוח ביותר הוא עבור עור בהיר ולא שזוף. אנשים עם גווני עור כהים יותר המכילים יותר מלנין נוטים יותר לחוות צריבה, צלקות או היפרפיגמנטציה.

את טיפול ה BBL  ניתן למצוא באופן בלעדי בקליניקה של הקוסמטיקאית טניה אוהב שלום ברחוב נח מוזס 4 בראשלצ.

טניה, קוסמטיקאית מומחית לאבחון ושיקום העור, בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום, גאה להחזיק את המכשור המתקדם והיעיל ביותר בענף האסתטיקה ולטפל באמצעות התכשירים היעילים והאפקטיביים ביותר בתחום.

לתיאום תור ופרטים נוספים: 03-5525264

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות