n
דף הבית / חדש על המדף / כוהנת היופי והקוסמטיקה טלי אשכנזי

כוהנת היופי והקוסמטיקה טלי אשכנזי

טלי אשכנזי כוהנת יופי, בעלת חברת קוסמטיקה ארומתרפיסטית ומטפלת" מבפנים החוצה" המשלבת דיקור קוסמטי מאמינה שפנים יפות הן תוצר של נפש בריאה והתוצאות כבר כאן

WhatsApp Image 2022-08-11 at 14.18.01
צלם: עידו אלקסלסי

 

לטלי אשכנזי, כוהנת יופי וקוסמטיקאית מתקדמת הגעתי אחרי אין ספור המלצות מלקוחות שביקרו אצלה בקליניקה שבביתה בתל אביב וסיפרו על חוויה אחרת המשלבת גוף ונפש, או במקרה שלנו פנים ונפש.

אז למי שעוד לא מכיר זה הזמן – טלי אשכנזי בת 45 ,נשואה+4 ילדים קוסמטיקאית מתקדמת מעל 12 שנים בתחום ובעלת חברת קוסמטיקה ומדקרת קוסמטית  cosmeticacupuncture, ארומתרפיסטית ומטפלת" מבפנים החוצה" .

מהרגע הראשון שהגעתי לקליניקה ברחוב הבלונים 20 בתל אביב הרגשתי שזה לא עוד טיפול פנים, או מיצוק עור, יש כאן משהו הרבה מעבר, טלי התחילה בשיחה ראשונית על סדר היום שלי שכלל אכילה, שתייה, ספורט, רמת סטרס ועוד. השאלות היו כדי לקבל אינפורמציה ולהתאים את הטיפול שיהיה מדויק עבורי.

במהלך עבודתה, הבינה טלי כי גוף ונפש שזורים אחד בשני וכי תהליכים פנימיים משפיעים על הנראות שלנו ומשפיעים זה על זה וככל שנרגיש טוב יותר עם גופנו ועם עור הפנים שלנו, כך נקרין זאת החוצה ומצב רוחנו ישתפר לצד הרגשה טובה ונינוחה ולפיכך, פיתחה שיטת טיפול ייחודית שבה היא משלבת טיפול קוסמטי אישי שמתאים לכל אחת באופן אישי לצד עיסוי קרקפת המשלב לחיצות נקודתיות שממריץ את מחזור הדם וגורם למיצוק והרמה של העור. העיסוי עצמו מותיר את המטופלת בתחושת שלווה ורוגע לצד עור זוהר ומוצק, בנוסף למדה טלי דיקור קוסמטי ובמהלך הטיפול היא גם מדקרת כך שבסיום המטופלת יוצאת עם עור בריא,זוהר ונפש רגועה..

"אני מאמינה שתהליכים פנימיים שלנו משפיעים על הנראות שלנו. וכדי להראות טוב צריך להסתכל בהתבוננות הפנימית שלנו" מסבירה אשכנזי " יש היום מאות טיפולי פנים ומיצוק עור בקליניקות בכל רחבי הארץ אבל השיטה שאני פיתחתי  היא שיטת טיפול ייחודית שבה אני משלבת דיקור קוסמטי cosmetic acupuncture עיסוי הגורם לסירקולציה של הדם למיצוק והרמה של העור ומשלבת טיפול אנרגטי תודעתי שמשאיר את המטופלת עם תחושה של שלווה ורוגע. והתוצאות מוכיחות את עצמם עם עור זוהר מוצק ורגוע"

סרום פפטידים לטלי אשכנזי. צילום אורי גרון מחירו 299 שח (2)
סרום מליין המוצרים טלי אשכנזי. צילום: אורי גרון

 

לאחר שצברה ניסיון וידע רב בעבודתה עם נשים וגברים בתחום האסתטיקה, חיפשה אשכנזי מוצרי טיפוח  שיתאימו לקהל הלקוחות שלה, היא התנסתה במספר רב של תכשירים ומשלא מצאה תוצאה רצויה החליטה לייצר ליין מוצרים המיוחד רק לה, המוצרים כוללים את כל שגרת הטיפוח לאישה ולגבר עם חומצה האילרונית וחומרים ממצקי עור שכבר בשבוע הראשון התוצאות נראות לעין.

"בעקבות השיטה שפיתחתי רציתי לתת ללקוחות שלי מענה להמשך טיפול בבית שיתנו תוצאות לעור הפנים ולכן פיתחתי ליין מוצרים עם חומרים פעילים אנטי אייג'ינג יוקרתי  ,ההבדל בין המוצרים שלי למוצרי מדף הוא ריכוז החומרים הפעילים במוצר" מסבירה אשכנזי.

ולסיכום, טיפ לעור הפנים

מאוד חשוב בלילה לשטוף את הפנים ולמרוח תכשיר עם חומצות לחידוש העור

 

WhatsApp Image 2022-08-11 at 14.18.01
צלם: עידו אלקסלסי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: Freepik

שתיית מים בחורף – חשובה והכרחית כמו בקיץ

תפריט נגישות