דף הבית / חדש על המדף / יותר טוב מכולם/ אפרת קריסטל

יותר טוב מכולם/ אפרת קריסטל

קטגוריה: ספרות מקור, הוצאה: ספרי ניב

"לא מצטערים על שום דבר שעשית ולא פגע בך, פשוט חושבים קדימה. אני כן מחפש ריגושים, שלא תטעה. אז אני אמצא מישהי שתגרום לי להרגיש הכי טוב שאפשר ואני אנסה הכול, לקפוץ מצוקים ולטייל בעול, ולא יודע… לחשוב בגדול. בטח אני נשמע כמו עוד איזה טמבל שחושב שהוא המציא את הגלגל אבל אני לא מוכן להתפשר על להיות רגיל ולעבוד כמו כולם ולהיות ממורמר כל החיים על מדינה שמזיינת אותי ועל מחירי העגבניות בארץ."
גב, בחור בן עשרים וארבע חוזר לארץ אחרי טיול של עשרה חודשים בדרום אמריקה. בזמן ההתאקלמות והחזרה לשגרה הוא מקבל את הכאפה של להתחיל את החיים האמיתיים, ומבין שלא טוב לו במקום שאמור להיות "הסביבה הטבעית" שלו. ערב אחד מחליטים הוא והחבר הכי טוב שלו לצאת למסיבה. באותו ערב מתמוטט גב משימוש יתר של סמים.
הוא מוצא את עצמו במרכז גמילה מסמים, שם הוא פוגש את ליהיא. ההיכרות איתה וההתאהבות בה שואבות את גב לעולם אחר, לעולם שלא הכיר.
בקיצור זה פאקינג סיפור חיים מטורף, שיגרום לכם לחשוב פעמיים על החיים שלכם.
אז נדחוף כמה משפטים על משמעות החיים ועל זה שאסור לפספס הזדמנויות. אז אל תפספו את הספר הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות