n
דף הבית / נס ציונה / חדשות נס ציונה / נס ציונה חוגגת את יום האישה

נס ציונה חוגגת את יום האישה

נס ציונה חוגגת את יום האישה: חודש גדוש אירועים: סיורים, סדנאות, תערוכה– כלל האירועים בסימן 140 לעיר. בנס ציונה מציינים את יום האישה הבינלאומי במגוון אירועים אשר יפרסו במהלך חודש מרץ.

WhatsApp Image 2023-03-02 at 13.21.12
צילום: טל עבודי

נס ציונה חוגגת  140 שנה במגוון רחב של אירועים בסימן  "קהילה בונה עיר", שיתפרסו לאורך השנה ויאפשרו לתושבים להביא לידי ביטוי את העשייה המשותפת ואת ערכי העיר לדורותיה

וכעת נס ציונה חוגגת את יום האישה:

חודש גדוש אירועים: סיורים, סדנאות, תערוכה– כלל האירועים בסימן 140 לעיר.

בנס ציונה מציינים את יום האישה הבינלאומי במגוון אירועים אשר יפרסו במהלך חודש מרץ.

התערוכה "נשים לאורך השנים" תושק בהיכל התרבות ב 23.3.33 בשעה 20:00 ותוקיר את פועלן ותרומתן של 14 נשים להתפתחותה ושגשוגה של העיר –  אישה לכל עשור. הנשים שנבחרו מבין עשרות המלצות שהוגשו על ידי תושבי העיר, מייצגות תרומה משמעותית במגוון תחומים: חינוך, קיימות וטבע, רפואה, אומנות, התנדבות ויזמות חברתית. את צילומי הנשים לתערוכה ביצעו צלמים וצלמות תושבי העיר בהתנדבות.

 

פרויקט "בעקבותיה" שהפך למסורת ממשיך גם השנה. תושבי העיר מוזמנים לקחת חלק בסיורים בעקבות נשים מקומיות. במהלך חודש מרץ יצאו ארבעה סיורים מקומיים בימי שישי בבוקר. הסיורים ישלבו מפגשי טעימה, בהמשך למיזם התיירות החברתית  "סיפורי בתים"- ויכללו ביקור בבתי המארחות וחשיפה לאומנות, תרבות ופולקלור במפגש אינטימי ומרתק על אוכל.

במסגרת המיזם *"שתדעי לך"- מפגשי ידע  לנשים, יתקיימו שני מפגשי זום:  "זכויות נשים", בהנחיית עו"ד רעות פוקר קפואנו ו"ניהול תקציב ביתי" בהנחיית רינת מליבובסקי.

 

נשים המעוניינות בפעילות ספורטיבית עם ערך מוסף מוזמנות למפגש "הקדימי הגנה למכה"   בהדרכת זוהר בית אב. הדרכת מוגנות באוויר הפתוח, בגן נווה. גם אימון כושר פונקציונלי לנשים יתקיים בפארק טוסקנה בהדרכת שני יולזרי.

 

תושבות העיר מוזמנות להרצאה משנת חיים  " איך לגדל שמחת חיים " סיפורה מעורר ההשראה של יאנה דרום, מייסדת רשת חנויות און ליין לנשים המתמודדות עם סרטן השד, האירוע בשיתוף קופת חולים כללית יכלול גם עמדות הסברה ודוכני  התנסות של כללית משלימה.

הקרנת הסרט " לא ממושמעות" על חבורת פעילות פמיניסטיות המתכננות לשבש את התוכנית הנצפית ביותר בעולם: מיס תבל, להוכיח לעצמן ולחברה שנשים ממושמעות לא עושות היסטוריה יוקרן במשכן הפיס לאמנויות.

 

עוד בנושא מיתוס אידיאל היופי, תתקיים באולם בית הפנאי הרצאה "מעוצמה פנימית לעוצמה חיצונית"  מרתקת בהנחיית שרון חזום.

 

ראש העיר שמואל בוקסר: יום האישה בנס ציונה הוא חגיגה של עוצמה נשית. השנה, במסגרת אירועי ה 140 לעיר אנחנו מכירים ומוקירים את פועלן, תרומתן והעשייה המשמעותית של הנשים, לאורך השנים לפיתוחה ושגישושה שם העיר. אני מודה לורד צברי מזרחי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ולחברת מועצת העיר פנינה זיו על פועלן למען הנשים. בנס ציונה קידום נשים מתקיים לאורך כל השנה ואנחנו נמשיך לשנות יחד מציאות תוך שאיפה לשוויון. אני מזמין את נשות העיר להגיע, לקחת חלק ולהינות מהאירועים השונים שנבנו במיוחד עבורכן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

יוסי חממי

תביעת ענק בגין הלנת שכר נגד עיריית נס ציונה

תפריט נגישות