n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: הפעילה בדירה פנסיון לכלבים

ראשל"צ: הפעילה בדירה פנסיון לכלבים

גדי שמואל, תושב ראשון לציון, לא העלה על דעתו שהדירה של בית הוריו שמושכרת לדיירת, תהפוך על ידה לפנסיון כלבים. למרות פניתו לשירות הויטרנרי, עדיין דבר לא נעשה.

כלבים צילום פרטי

מה הייתם עושים אם דירה שהשכרתם היתה הופכת בניגוד לרצונכם לפנסיון כלבים ומספרת כלבים? תושב העיר גדי שמואל גילה ששוכרת בבית הוריו מפעילה כלביה מבלי שניתן לה הסכמה. "שבעה כלבים מתרוצצים בחצר קטנה במשך היום והלילה תחת כיפת השמים בקור כלבים" מספר שמואלי, "יש עניין תברואתי ועניין צער בעלי חיים שאין הגנה לכלבים, בנוסף יום ולילה ישנם נביחות. לא למטרה זו הושכר הנכס."

שמואלי פתח קריאה במוקד 106 ולשמחתו השירות הויטרנרי הגיב מהר לתלונה ושלח פקח למקום שהוציא אזהרה לשוכרת, אלה שמכאן דבר לא נעשה.

"אני מצפה מהעירייה לפעול לסלק את העסק הזה שמשמש פנסיון לכלבים בתת תנאים לבעלי החיים. ממש לא ראוי לגרום עוול לידידו של האדם הכלב שחי בתנאים קשים תחת כיפת השמים בתנאים מחפירים" אומר שמואלי.

הוא אף פנה ליועצת ראש העיר לבעלי חיים איריס חזן, שביררה את הנושא מול ראש מנהל מחלקת ויטרנריה שמצידו טען שהמקרה ידוע ומטופל.

"על פי החוק, עסק שפועל בחצר הבית כמספרה ופנסיון מצריך רישיון עסק, בנוסף דאגתי שהנושא יועבר לגורמים הרלוונטים להמשך טיפול " מסכמת חזן.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "השירות הווטרינרי מכיר את התלונה ומטפל בה. לאחר בדיקה של מפקח השירות הווטרינרי נמצא כי הכלבים במקום אינם סובלים מצער בעלי חיים, והם מוחזקים בתנאים טובים וברישיון על פי חוק.

המפקח שביקר בביתה רשם לה אזהרה כי אינה יכולה להוסיף כלב נוסף לשטחה, ובימים הקרובים יבקר בביתה וטרינר שיבדוק את הכלבים ואת הפעילות העסקית הקשורה אליהם, בהתאם לתלונה.

הדיירת והמתלוננים משתפים פעולה עם השירות הווטרינרי של עיריית ראשון לציון, שמטפל ונמצא במעקב שוטף אחר המקרה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות