n
דף הבית / נס ציונה / חדשות נס ציונה / נס ציונה חוגגת 140 עם לוגו וסלוגן חדשים

נס ציונה חוגגת 140 עם לוגו וסלוגן חדשים

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר, הכריז היום בישיבת המליאה על פתיחת שנת ה-140 להיווסדה של נס ציונה. נחשף הלוגו והסלוגן שילווה את החגיגות, הלוגו עוצב בהתאם לבחירת התושבים בסימן "קהילה בונה עיר"

WhatsApp Image 2023-01-24 at 20.22.23
צילום: עיריית נס ציונה

 

ב-140 שנותיה, מאופיינת נס ציונה ותושביה בערך הקהילתיות, כערך מוביל – כך עלה מקבוצות מיקוד שנעשו עם תושבים במגוון גילאים ואוכלוסיות – ובהתאמה, עוצב לוגו החגיגות

עיריית נס ציונה ואנשי המקצוע, פנו לתושבים, לקראת החגיגות ושאלו מה הערך המרכזי המאפיין את העיר בעיניים. קבוצות המיקוד שהשתתפו בסקר כללו ייצוג למגוון האוכלוסיות בעיר: נוער, צעירים, משפחות, קהילות ובני הגיל השלישי. כולם העידו כי הם מרגישים חלק מהעשייה.

מתוקף הצביון המיוחד של העיר, שהוגדר ע"י התושבים, הוחלט כי שנת ה-140 של נס ציונה תהיה בסימן "קהילה בונה עיר". משפט המאפיין את החלק המשמעותי שלוקחים התושבים ביצירת אופי העיר, ביישום חזון העיר ובגאווה המקומית.

הלוגו הנבחר לשנת ה-140, כיאה לחגיגות, מבטא שמחה מתפרצת ומבטא את מכלול ערכי העיר שעלו מהשיחות: הצבעים הרבים מייצגים את המגוון שיש בקהילה וכפות הידיים את העשייה והתרומה של התושבים. הלוגו משקף את תחושת הביחד. הצבעים כתום וירוק, צבעי העיר, מייצגים את השמירה על השטחים הירוקים וחשיבות הטבע בחיי התושבים.

שנת ה-140 תלווה במגוון רחב של אירועים שיתפרסו לאורך כך השנה, אשר יהיו כולם בסימן קהילה ועבור הקהילה ויאפשרו לתושבים להביא ליידי ביטוי את העשייה המשותפת ואת ערכי העיר לדורותיה.

במסגרת ההכרזה על פתיחת אירועי ה 140 עוצבה עוגה ממותגת ועליה הלוגו הנבחר. חברי מועצת העיר הוזמנו לצילום חגיגי משותף לצד העוגה ועל רקע הלוגו החדש.

 

שמואל בוקסר, ראש עיריית נס ציונה: "אני שמח לבשר פתיחת אירועי  140 שנה לנס ציונה. עיר עם שורשים עמוקים, עבר שהוא גאווה, הווה המממש בצורה מדויקת את ייחודיות העיר ועתיד לצמיחה אחראית – בדיוק על פי צביון העיר. חגיגות ה-140 יתפרסו לאורך כל השנה, יכללו פעילויות עבור תושבי העיר במגוון תחומים: חינוך, תרבות, ספורט, טבע, מוזיקה, בכולם נשים דגש על הקהילה. אני מאחל מזל טוב לתושבים הנפלאים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

יוסי חממי

תביעת ענק בגין הלנת שכר נגד עיריית נס ציונה

תפריט נגישות