n
דף הבית / מומלצים / מה זה כרטיס הכוכבים של צהל ואיך משתמשים בו?

מה זה כרטיס הכוכבים של צהל ואיך משתמשים בו?

כרטיס הכוכבים של צה"ל היא תכנית ייחודית שנועדה לתמוך במתגייסים וחיילים, ולספק להם דרך נוחה לרכוש ציוד אישי ובגדי ספורט לקראת ולאורך השירות. פתרון זה, שהושק בשנת 2017, מסייע להסתגל לחיים הצבאיים ולקיים אותם, באמצעות כמה סוגי כוכבים והנחות נוספות.
באמצעות כוכבים צבא של הסיירת ניתן להצטייד בכל מה שדרוש לחיילים וחיילות, ולעשות את זה במחירים נוחים ושווים לכל כיס.

close-up-stylish-businesswoman-with-credit-card-using-cellphone-outdoor
קרדיט לתמונות FREEPIK

מה הם כוכבים אישיים וכוכבי ספורט?

ניתן להחליף "כוכבים אישיים" במגוון ציוד שירות אישי. החל מחולצות, גרביים ותחתונים וכלה בחפצים חיוניים רבים אחרים, אשר מאפשרים למתגייסים להגיע מוכנים לקשיים של חיי הצבא.

"כוכבי ספורט" מיועדים במיוחד לרכישת נעלי ספורט, אך רק חיילים קרביים זכאים ויכולים לנצל את התכונה הזו. עם כוכבים אלה, המתגייסים יכולים להצטייד בהנעלה איכותית הנחוצה לאימונים קשוחים ולמשימות פיזיות תובעניות.

איך לפדות כוכבים?

התהליך למימוש הכוכבים הוא פשוט וידידותי למשתמש. כשבועיים לפני מועד הגיוס, מלש"בים מקבלים הודעת SMS עם קישור לאתר הייעודי. לאחר אימות זהותם באמצעות מספר אישי ומספר הטלפון הנייד שלהם, הם מופנים לתנאים וההגבלות של הכוכבים. ברגע שהם מקבלים את התנאים הללו, הם מקבלים מיד קוד באמצעות SMS, אותו הם יכולים להציג בעת הרכישה יחד עם מסמך זיהוי תקף.

מי יכול לבצע רכישות עם כוכבים?

כרטיס הכוכבים נועד להיות גמיש. רכישות יכולות להתבצע על ידי החיילים והחיילות בעצמם, או על ידי קרובי משפחה מדרגה ראשונה, כמו הורים. הם רק צריכים להציג את הקוד ואת תעודת הזהות שלהם. אפשרות זו נותנת מענה נוח למשפחות התומכות ביקיריהם.

כמות ותזמון חלוקת הכוכבים

מספר הכוכבים האישיים המוקצים משתנה בהתאם לתפקיד – חיילים קרביים ותומכי לחימה מקבלים סכומים שונים. סט כוכבים ראשוני מוענק כחודשיים לפני הגיוס, כאשר כוכבים נוספים מוענקים לאחר פרקי זמן נוספים. כל המשרתים מקבלים גם "כוכבי הנחה", המעניקים 25% הנחה על פריטים הנרכשים מכספם הפרטי.

האם ניתן לצבור כוכבים?

כן, חיילים רשאים לצבור את הכוכבים שלהם, אותם ניתן לממש בכל עת לפני היום האחרון לשירות החובה. זה מאפשר ניצול גמיש של ההטבות, תוך מענה לצרכיו האישיים של כל מתגייס.

האם המתגייסים צריכים לרכוש ציוד ספציפי?

בעוד שקיימות רשימות ציוד מפורטות, אין חובה לרכוש את כל מה שרשום בהן. עם זאת, מומלץ מאוד לסקור את כל הפריטים ולהבין מה אתם צריכים, שכן הציוד לא יסופק עם ההגעה לבסיס, מה שעלול להשאיר אתכם לא מוכנים.

לסיכום

כרטיס הכוכבים של צה"ל דואג ששום דבר לא יחסר לחיילי וחיילות צה"ל, לא כאשר הם מתגייסים ולא בשלבים מאוחרים יותר של השירות החשוב כל כך שלהם. נצלו את כרטיס הכוכבים שלכם עד תום, עם הנחות באתר הסיירת ובחנויות נוספות.

 

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות