n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / כתב אישום יוגש נגד תושב חולון שניסה לרצוח שוטר

כתב אישום יוגש נגד תושב חולון שניסה לרצוח שוטר

הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) נגד האבטמו אסרס החשוד בדקירת השוטר ובחשד לניסיון לרצח במהלך ההפגנה של העדה האתיופית שנערכה בקפלן בתאריך 23.08.2023

חשוד צילום דוברות משטרת ישראל

בתאריך 23.08.2023, שוטרי מחוז ת"א עסקו בפעילות אבטחה וניהול התנועה, בעקבות הפגנה של העדה האתיופית שהתקיימה בקפלן.

במהלך האירוע, שוטר תנועה של מרחב ירקון שהיה במעגל מרוחק מההפגנה ועסק בפעילות אבטחה, נדקר על ידי חשוד בחלק גופו העליון באמצעות סכין חדה ופונה למרכז הרפואי איכילוב כשמצבו בינוני (על פי גורמי הרפואה). החשוד כאמור נמלט מהמקום והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א.

הפגנה צילום דוברות משטרת ישראל

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי הימ"ר של מחוז ת"א בסיוע שוטרי מרחב ירקון בפעילות מאומצת לתפיסתו של החשוד, תוך הפעלת מגוון אמצעים טכנולוגים, במטרה להתחקות אחר צעדיו.

במסגרת החקירה ולמרות הקושי בנסיבות האירוע, הצליחו חוקרי הימ"ר לאתר את הסכין עימה ביצע את הדקירה ואת פרטיו של החשוד שנעצר לאחר מספר ימים לחקירה. מעצרו של החשוד תושב חולון בן 23, הוארך מעת לעת והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע בחדש לניסיון רצח של השוטר, בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום חמור בימים הקרובים.

חשוד סכין צילום דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בימים האחרונים ריבוי של אירועי אלימות כלפי שוטרים העושים מלאכתם נאמנה לילות כימים, לעיתים תוך סיכון חייהם, במטרה לשמור על האזרחים ולאפשר את חופש המחאה. אולם, לא נאפשר פגיעה בלובשי המדים ונפעל ביד קשה ובאפס סובלנות כלפי מי שיפגע או ינסה לפגוע בשוטרים, כפי שפעלנו בנחישות במקרה הזה."

סכין צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות