n
דף הבית / מומלצים / שינוי קריירה אצל נשים – כיצד לבחור את מה שמתאים לך?

שינוי קריירה אצל נשים – כיצד לבחור את מה שמתאים לך?

ככל שהעולם מתפתח ומשתנה, כך גם השאיפות התעסוקתיות שלנו משתנות בהתאם, ונשים רבות מוצאות את עצמן מייחלות לשינוי בקריירה, בין אם כדי להגשים את עצמן יותר, בין אם כדי להשיג הזדמנויות פיננסיות טובות יותר ובין אם מתוך רצון להשפיע. יחד עם זאת, ישנו הבדל בין לרצות ובין לעשות, ולכן הצעד הראשון לשינוי עשוי להיות מרתיע (והאמת שאלו הבאים אחריו לא פחות).
לכן חשוב לבחון היטב את כל האפשרויות ולעבוד על פי תכנית מסודרת לפני שיוצאים לדרך, וכך להבטיח, שתבחרי בדיוק את מה שמתאים לך.

successful-gc4643195c_640
קרדיט תמונה: pixabay

זהי את התשוקות ותחומי העניין שלך

הצעד הראשון בעת בחירת מסלול קריירה חדש לנשים הוא לזהות מה באמת הדברים שמרגשים ומניעים אותך. קחי את הזמן כדי להרהר בתחביבים שלך, בכישורים שיש לך ובכל הדברים שמשמחים אותך. שלב זה יכול לספק לך תובנות לגבי סוג הקריירה המתאים לך ביותר.

יכול להיות שכדי להבין מה את אוהבת עליך גם לשלול את כל הדברים שאינך אוהבת. לכן קחי גם בחשבון את כל הדברים שאינם מסבים לך אושר בעבודה הנוכחית או במסלול הקריירה שלך, והשתמשי במידע שאספת כדי לחפש לעצמך כיוון חדש.

חשבי על אפשרויות קריירה פוטנציאליות

לאחר שתביני יותר טוב את התשוקות ותחומי העניין שלך, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על אפשרויות קריירה פוטנציאליות. חפשי תעשיות אשר מתאימות לערכים ולתחומי העניין שלך, ואשר מציעות לך הזדמנויות לצמיחה וקידום.

קחי בחשבון גם את ציפיות השכר שלך, ואת הזמן שתצטרכי להקדיש לעבודה – חשוב שיהיה איזון בין העבודה לבין שעות הפנאי. תמיד מומלץ גם לפנות לאנשי מקצוע בתחום שתרצי לעבוד בו כדי לקבל תובנות ועצות לחיים.

העריכי בכנות את הכישורים והניסיון שלך

לפני שאת מבצעת שינוי בקריירה עליך להעריך את מערך הכישורים והניסיון שלך. אם את רוצה לעסוק בתחום אשר מוציא אותך מאזור הנוחות שלך, אל תתני לזה לעצור אותך. תמיד תוכלי לרכוש השכלה או הכשרה מתאימה בדרך להצלחה.

את יכולה גם לחשוב על אפשרות של התנדבות בתחום, משרה חלקית או עבודה עצמאית כדי לצבור ניסיון נוסף ולבנות לעצמך רשת קשרים.

היי כמה שיותר מוכנה

שלב נוסף ולא פחות חשוב בדרך יהיה ליצור לעצמך תכנית מסודרת של פעולות שעליך לעשות כדי לבצע את השינוי המיוחל. כמו למשל: לעדכן את קורות החיים שלך, ליצור קשר עם אנשי מקצוע בתחום, לקחת קורסים או להירשם ללימודים כדי לרכוש מיומנויות חדשות וכדומה.

בנוסף, חשוב שתהיה לך תכנית פיננסית מפורטת, לפני שאת מבצעת שינויים דרסטיים. חשבי את העלויות הכרוכות בשינוי, כמו למשל: אובדן הכנסה במהלך תקופת המעבר בין עבודות, עלויות לימודים ועוד. ייתכן שיהיה עליך לפתוח תכנית חיסכון או למצוא מקור הכנסה חלופי, כדי להמשיך לפרנס את עצמך ואת משפחתך בתקופה זו.

אל תוותרי על אימון אישי לשינוי קריירה

אימון אישי לשינוי קריירה יכול להיות משאב בעל ערך רב. מאמן אישי יכול לספק לך הכוונה ותמיכה בזמן שאת מנווטת את דרכך לקראת קריירה חדשה. מאמן אישי גם יכול לעזור לך לבנות תכנית מאוד מסודרת כדי שתוכלי להשיג את המטרות שלך כמה שיותר מהר, תוך שמזהה מכשולים אפשריים ומספק להם פתרונות פוטנציאליים, ומעודד אותך להגשים את ייעודך.

חגי שלו מתמחה באימון לשינוי קריירה ויכול לספק לך את כל הכלים והמשאבים הנחוצים לך כדי ליצור לעצמך מסלול חדש שישקף את החוזקות, הכישרונות והחלומות שלך. לכן אל תעברי זאת לבד, היעזרי במי שיכול לקדם אותך בדרכך.

*תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות