n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: נמנע אסון כבד. סיכום אירוע קריסת הבניין ברחוב סרלין

חולון: נמנע אסון כבד. סיכום אירוע קריסת הבניין ברחוב סרלין

יממה לאחר שפונו דייריו, קרס הבניין ברחוב סרלין 36-38. למעלה משלושים משפחות ניצלו מאסון בזכות הערכה מדוייקת של מהנדס העיר ופעולה מהירה של כוחות ההצלה

רחוב סגור קריסה צילום יפה אסף

קצת לפני השעה 3 בצהריי יום ראשון, קרס ברחוב סרלין 36-38 בחולון בניין בן 4 קומות לאחר שאתמול נבקעו בו סדקים ודייריו פונו מחשש מידי לחייהם. גורמי כבאות בראשותו של מפקד מחוז דן טפסר רונן מכטייב ביצעו הערכת מצב בשיתוף משטרת ישראל וגורמים מקצועיים מעיריית חולון. לאחר הקריסה, התרכזו הכוחות בפינוי המבנה שקרס, סריקות בזירה ובחינת מסוכנותם של המבנים הסמוכים.

בניין קרס הריסות צילום דוברות כבאות והצלה

פעולות הפינוי המהירות והמקצועיות שנערכו אתמול על ידי צוותי כיבוי אש מתחנת חולון במחוז דן מנעו אסון כבד בנפש. אתמול, שבת בבוקר בשעה 07:33 התקבל במוקד 102 דיווח ראשוני מדיירי הבניין שהתלונן כי נשמעים קולות מקירות הבניין וכי הם לא מצליחים לפתוח את דלת דירתם.

בניין רחוב צילום דוברות כבאות והצלה בניין סדקים קריסה צילום דוברות כבאות והצלה

כוחות כיבוי והצלה רבים מתחנת חולון במחוז דן הוזנקו מידית לזירת האירוע והחלו בסריקת המבנה. בשל הסדקים הרבים שהתגלו בקירות הבניין בו מתגוררים למעלה מ 30 משפחות הודיע מפקד הכח רשף יוני בוצ'קבסקי למרכז השליטה בשעה 08:01 כי יש לפנות במידית את דיירי הבניין בשל הסכנה הנשקפת לחייהם.

כוחות כיבוי וההצלה החלו בסריקת 4 קומות הבניין תוך שהם מסייעים לקשישים לצאת מדירותיהם ולהתפנות. בשעה 08:28 דיווח מפקד הכח כי הפינוי הושלם.
בו בזמן החלו הצוותים בפינוי מיכלי הגז וניתוק מקורות תשתיות המסכנים את דיירי הבניין ובהם מים וחשמל.

בשעה 08:45 הגיע לזירה מהנדס העיר שהוזעק למקום ובהערכת מצב משותפת עם גורמי המשטרה הוחלט כי יש סכנה מידית לקריסת הבניין.

סרלין חולון צילום דוברות כבאות והצלה

מחשש לחיי הדיירים בבנינים הסמוכים ביקש מפקד תחנת חולון טפסר משנה שאול רחמים בשעה 09:05 להזעיק למקום מהנדס מפיקוד העורף כדי לחוות דעתו על הסכנה הנשקפת לבניינים הסמוכים.

רחוב אמבולנס צילום רועי אסף

סמוך לשעה 10:00 הגיע למקום מהנדס פקע"ר ומהנדס עירוני נוסף ובתום הערכת מצב קצרה הוחלט כי יש לדאוג לפינוי מוחלט של המבנה ובכלל זה של בעלי חיים מחשש לקריסה מידית. מרגע זה ועד רגע הקריסה כ 32 שעות לאחר מכן נחסמה הגישה לבניין, החלטה שמנעה אסון גדול.

בניין קרס צילום דוברות כבאות והצלה

צילומים: דוברות כבאות והצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יש עוד הרבה בנינים בחולון שצריך בדיקה של מהנדס עיריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות