n
דף הבית / מומלצים / מה חשוב לדעת בעת בחירת אינטרנט מהיר?

מה חשוב לדעת בעת בחירת אינטרנט מהיר?

מעוניינים לשפר את מהירות הגלישה בבית או בדירה? עוברים לדירה חדשה ומחפשים חבילה משתלמת לאינטרנט המהיר? מה חשוב לדעת כאשר בוחרים אינטרנט מהיר לבית? ובכן, כדי לבחור נכון את האינטרנט הכי מהיר עלינו להשוות הצעות למספר חבילות אינטרנט הכוללות ספק ותשתית, וחשוב לאפיין את הצרכים הייחודיים שלנו ולהתייחס לפרמטרים כמו מהירות העלאה והורדה, תשתית האינטרנט, איכות הציוד ושירותים נלווים שהחברה מציעה ללקוחותיה. ראוי לציין כי בעקבות הרפורמה באינטרנט שנכנסה לתוקף באמצעי שנת 2022, כיום אין צורך לבחור ספק אחד לתשתית וספק אחר לגלישה ברשת. הרפורמה לאיחוד בין תשתית לספק מאפשרת לנו לבחור חבילת אינטרנט כמוצר אחד, כמובן מחברה אחת ויחידה.

tech-devices-icons-connected-digital-planet-earth (1)
קרדיט: FREEPIK

סוג תשתית האינטרנט

כיום ישנן חבילות אינטרנט המבוססות על תשתיות שהיו קיימות כבר שנים רבות בארץ, בעיקר תשתית ה-DSL. ולצד תשתיות אלו, ישנה תשתית יחסית חדשה של אינטרנט סיבים אופטיים המאפשרת לגלוש במהירות עצומה וליהנות מיתרונות רבים אחרים. תשתית האינטרנט בסיבים האופטיים מבטיחה לנו העברת מידע במהירות גבוהה מאוד, ובנוסף נהנה מחיבור יציב יותר ומאפשרות לצפות בסרטים ולשחק משחקי מחשב ללא ניתוקים ובעיות אחרות. יחד עם זאת, לפני שמשווים חבילות לסיבים האופטיים, חשוב לבדוק מראש האם קיימת תשתית של סיבים אופטיים באזור המגורים.

מהירות גלישה

רוב האנשים שבודקים ומשווים חבילות אינטרנט מתייחסים רק למדד מהירות הגלישה. נכון, מהירות הגלישה חשובה ומהווה פרמטר מרכזי בבחירת החבילה, אך יש להתייחס גם למהירות העלאת הקבצים ולא רק למהירות ההורדה. כדי לבחור נכון את מהירות הגלישה עלינו להתייחס לגורמים כגון: כמה אנשים משתמשים במקביל ובו זמנית באינטרנט הביתי, כמה מכשירים מחוברים לנתב האלחוטי בבית או בדירה, האם עובדים מהבית, האם הילדים אוהבים לשחק במשחקי רשת מרובי משתתפים (גיימרים), האם צופים בסרטים ובסדרות בצפייה ישירה ועוד. לכן, אם אנחנו מרבים לגלוש באינטרנט, ואם אנחנו או הילדים שלנו אוהבים לשחק במשחקי מחשב מרובי משתמשים ברשת – כדאי לבחור חבילה המבטיחה לנו מהירות גלישה גבוהה מהרגיל.

אפיון צרכים

האינטרנט בבית חייב לענות על כל הצרכים הייחודיים שלנו, והכלל שצריך להנחות אותנו בעת בחירת החבילה הוא ככל שיש יותר משתמשים ברשת כך עלינו לבחור חבילה בנפח גלישה גדול יותר. כמו כן, עלינו לבדוק האם הנתב האלחוטי דרך החברה המספקת לנו שירותי אינטרנט מאפשר לנו לגלוש במספר רב של מכשירים במקביל ובכל חללי הדירה או הבית. אם יש לנו אזורים שבהם האינטרנט האלחוטי חלש או לא קיים, כדאי לבחור חבילה הכולל ראוטר עוצמתי ומשפרי טווח קליטה (מגדיל טווח קליטה). הפתרון המושלם לגלישה עוצמתית וחווייתית בכל הבית, גם בחדרים הרחוקים מהנתב, היא בחירת חבילת אינטרנט מהיר בסיבים אופטיים עם ראוטר חדשני ועוצמתי ומגדילי טווח.

ציוד

בעת בחירת חבילת אינטרנט מהיר חשוב לבדוק איזה ציוד הספק מציע ומה איכותו. ישנם הבדלים משמעותיים באיכות וברמת הציוד שספקיות האינטרנט מספקות ללקוחות שלהם. לכן, כדאי לבחור חבילה הכוללת נתב אלחוטי עוצמתי ומשפרי טווח איכותיים בטכנולוגיית MESH.

שירותים נלווים

כאשר אנחנו משווים בין מספר חבילות אינטרנט מהיר עלינו לבדוק אילו שירותים נלווים כלולים בחבילות השונות. במיוחד כדאי לבדוק האם החבילה כוללת הגנת סייבר מלאה, שירות גלישה בטוחה לילדים, תמיכה זמינה וכו'.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות