n
דף הבית / מומלצים / חופשה בזכרון יעקב

חופשה בזכרון יעקב

בדרך כלל כאשר אנחנו מתכננים את החופשה האינטימית והנופש הזוגי הבא שלנו, מעניין ומרגש לבחור ביעד חדש ומקורי וגם כזה שלא יהיה רחוק ויטריח אותנו יתר על המידה. זכרון יעקב, המושבה הפסטוראלית המשקיפה על הים התיכון צפונית לתל אביב, היא מכל הבחינות יעד מומלץ, פסטוראלי, ציורי ומושלם עבור החופשה הבאה שלנו.

46-(1)
קרדיט לתמונה: מלון בית מימון

מאילו סיבות אנו ממליצים בחום דווקא על אירוח בזכרון יעקב במסגרת החופשה הבאה שלכם, ומה יש לעשות במושבה ובסביבתה? כמו כן – כיצד מומלץ לבחור מלון בזכרון יעקב כך שהחופשה באמת תהיה פסטוראלית, נעימה וגם מפנקת, כמו שאנחנו מדמיינים?

סיבות טובות לבחור בזכרון כיעד לחופשה הבאה שלנו

לא חסרות סיבות להמליץ בחום על חופשה בזכרון יעקב, ואחת מהן היא כאמור המיקום – זכרון נמצאת מרחק של כחצי שעת נסיעה בלבד ממרכז הארץ וגוש דן, וכשעה מירושלים. גם מהצפון ניתן להגיע לזכרון בקלות ובמהירות (כמחצית השעה בלבד מחיפה), מה שהופך את המושבה ליחסית קרובה לבית עבור מרבית תושבי ישראל. זהו יתרון משמעותי כשמדובר בחופשה אשר איננו מעוניינים שגם תוסיף לנו שעות של נהיגה לכל כיוון.

מלבד למיקום, זכרון היא אחת המושבות הציוריות, היפות וגם המעניינות ביותר שקמו בישראל. כמעט מכל מקום בה נשקף נוף עוצר נשימה של הים התיכון ומרבית מישור החוף המרכזי, והיא מלאה באטרקציות ומוקדי עניין שונים. אטרקציות באזור זכרון כוללות יקבים פסטוראליים רבים, מסעדות גורמה משובחות וסדנאות בישול מפורסמות במושבה עצמה, גלריות אומנות, סיורים מודרכים ברחובות האבן הציוריים של המושבה עם הסברים אודות ההיסטוריה המרתקת של הקמתה וכמובן גם אינספור אפשרויות לגיחות מחוץ למושבה, לסביבתה הקרובה. בהקשר זה לא חסרות גם אפשרויות של טיולים באזור זכרון יעקב, החל מחוף הים והשמורה ההיסטורית של קיסריה הסמוכה וכלה באינספור מסלולים בכל דרגות הקושי באזור השכן של חוף הכרמל ורמות מנשה. לא חסרים גם גנים לאומיים ושמורות טבע במרחק של כחצי שעה נסיעה בלבד מזכרון, כך שאם בחלק מימי הנופש ברצונכם לצאת לטיול בטבע –הבעיה היחידה תהיה לבחור בין שלל האפשרויות…

היכן להתארח בזמן החופשה במושבה?

על מנת שהחופשה שלכם במושבה אכן תהיה מושלמת ופסטוראלית כמו שאתם מדמיינים, חשוב לבחור בקפידה מלון בזכרון יעקב. עדיף כמובן שיהיה זה מלון הממוקם במושבה עצמה, וצופה לכיוון הים.

מלון "בית מימון" הנהנה ממיקום מרכזי ומנוף עוצר נשימה של הים ומישור החוף, מהווה דוגמה מומלצת למלון בזכרון יעקב בו איכות החופשה שלכם מובטחת. במלון תמצאו אירוח בתנאים מפנקים, מרפסת שמש וגן עם אותו נוף מרהיב ועוצר נשימה, ותנאי אירוח מהשורה הראשונה כולל אפשרות למידע רב אודות אטרקציות וטיולים דרך המלון (המלון מארח רק מבוגרים וילדים מעל גיל 8, מה שמבטיח סביבה שקטה, נעימה ופסטוראלית לאורך החופשה כולה).

מבחינת אירוח בזכרון יעקב – זה כל מה שאתם צריכים כדי להבטיח שהחופשה תהיה מושלמת.

שתהיה חופשה נעימה ומרגיעה!

7-(1)
קרדיט לתמונה: מלון בית מימון
65-(1)
קרדיט לתמונה: מלון בית מימון
46-(1)
קרדיט לתמונה: מלון בית מימון
  • תוכן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות