n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / "לך תשכיר דירה בבית עלמין כי אתה עובר לשם"

"לך תשכיר דירה בבית עלמין כי אתה עובר לשם"

תיעוד: מצית,נמלט ונעצר- שוטרי הסיור של תחנת רמת גן- בני ברק עצרו חשוד בהצתת דלת בית בבניין מגורים ברמת גן; עם סיום החקירה במחלק פשעים, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד

d30a97c5-c596-47fb-8f42-89f8a7593e9f

במשטרת ישראל התקבל דיווח בתאריך 14/2/24 בשעה 03:50 לפנות בוקר על הצתת דלת של דירה בבנייין מגורים ברחוב בן אליעזר ברמת גן.

שוטרי הסיור של תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו למקום במהירות ובמקביל נפתחה חקירה תוך איסוף ממצאים וראיות. בפעילות מהירה של הכוחות בשטח, הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהותו של החשוד וזמן קצר לאחר מכן, השוטרים איתרו את החשוד, בן 40, תושב רמת גן והוא נעצר לחקירה.

עפ"י החקירה שנוהלה בידי חוקרי מחלק הפשעים של תחנת רמת גן- בני ברק, עלה כי קיים סכסוך בין החשוד לקורבן על רקע חוב כספי. החשוד הגיע באותו הלילה, תוך שעטה מסכה על פניו, שפך חומר דליק על דלת הבית ובחדר המדרגות, הצית את דלת הדירה ונמלט מהמקום, שלא בפעם הראשונה, וזאת על מנת להטיל איימה תוך סיכון כלל דיירי הבניין וגרימת נזק שהיה עלול להיות בלתי הפיך. בתוך כך, החוקרים הצליחו לקשור את החשוד לרצף אירועים של זריקת רימון הלם והצתות נוספות באותה הכתובת בחודשים האחרונים. החשוד אף איים על הקורבן בהודעה: "לך תשכיר דירה בבית עלמין כי אתה עובר לשם". מעצרו של החשוד הוארך עד 29/2/24.

עם סיומה של החקירה, הוגשה הצהרת תובע ובכוונת פרקליטות מחוז ת"א להגיש כתב אישום נגד החשוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות