דף הבית / חדשות העיר משני / יש עבודה: במסגרת יריד התעסוקה של הנוער העובד והלומד בראשון לציון אספה התנועה למעלה מ – 400 משרות הוגנות עבור בני נוער בעיר

יש עבודה: במסגרת יריד התעסוקה של הנוער העובד והלומד בראשון לציון אספה התנועה למעלה מ – 400 משרות הוגנות עבור בני נוער בעיר

רונן דמארי

במסגרת 'שבוע הנוער העובד' שצויין השבוע ע"י תנועת הנוער העובד והלומד לקראת צאת בני הנוער לחופש הגדול ותחילת חיפושים אחר מקומות עבודה, נערכו שלושה ירידי תעסוקה הוגנת בארגון חניכי ומדריכי התנועה בעיר, אליהם הגיעו למעלה מ- 500 בני נוער מכל העיר. הירידים התקיימו בשלושה מוקדים של התנועה: קן רמבם, סניף רמת אליהו וסניף ראשון מרכז.

בשבועות האחרונים מדריכי וחניכי השכבה הבוגרת של הנוער העובד והלומד עברו בכל בתי הספר בעיר והזמינו את בני הנוער ליריד תעסוקה הוגנת. המטרה: להציע לבני הנוער 'משרות הוגנות' בבתי עסק בהם המעסיקים מאמצים כללים של העסקה הוגנת הכוללת את כל התנאים והזכויות עפ"י חוק.

כהכנה לירידים עשו המדריכים עבודת שטח מקדימה, במסגרתה 'אספו' מעסיקים ומקומות עבודה הוגנים, החתימו אותם על "איגרת מעסיקים" שמצהירה כי הם מקומות עבודה שמכבדים את בני הנוער ולא מנצלים אותם.

המדריכים אספו כמעט 400 משרות הוגנות במזון המהיר, בפארקי שעשועים, בחברות גדולות כמו איקאה וסינימה סיטי, וגולת הכותרת – כ-70 משרות לעבודה בקייטנות בעיר, אשר דורשות תעודת מדריך ויתנו קדימות לבוגרי סמינרי ההדרכה של הנוער העובד והלומד.

משרות אלו הוצעו לבני הנוער שהגיעו ליריד ואשר בימים אלו נמצאים בתהליך בחינה וקבלה לעבודות השונות.

בימים אלו מתקיימים ירידי תעסוקה בכל רחבי הארץ, בהם מוצעת לבני הנוער עבודה אצל מעסיקים הוגנים והרצאות בנושא זכויות בני נוער וצעירים בעבודה. עפ"י התנועה, כ-220,000 ילדים ובני נוער בישראל יעבדו או יחפשו עבודה בחופשת הקיץ.

צילום: באדיבות הנוער העובד

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בתי בת 16.5 מראשון לציון מחפשת עבודה 0506440802

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות