n
דף הבית / מומלצים / אופטימליט מספקת שירותי כיול טמפרטורה

אופטימליט מספקת שירותי כיול טמפרטורה

קבוצת אופטימליט מתמחה במתן שירותי מעבדת כיול. אופטימליט הינה מעבדה מוסכמת וזאת על-פי תקן ISO 17025 הלא הוא תקן בינלאומי על-פיו מאושרות מעבדות המוסמכות לכיול. מבין השירותים המקצועיים הניתנים על-ידי אופטימליט ניתן למנות כיול טמפרטורה, כיול משאיות קירור, כיול מקרים רפואיים, תנורים תעשייתיים, רגשי טמפרטורה, ולידציות לחדרי קירור ולרכבים המובילים תרופות ועד למיפוי מחסנים.

אילו גופים נדרשים לקצין בטיחות בתעבורה
קרדיט Freepik

הקפדה על שירות בזמינות מרבית

שביעות רצון לקוחותיה עומדים בראש מעייניה של חברת אופטימליט, דבר המתבטא הן במקצועיות הצוות והן בזמינותו הגבוהה. בעוד שרבים מן הלקוחות הנזקקים לשירותי כיול טמפרטורה, נדרשים להמתין זמן ממושך או להתגמש על-פי לוח זמנים מוכתב מראש מטעם מעבדת הכיול, בקבוצת אופטימליט ניתן להזמין את שירותי הכיול בשעות גמישות לאורך כל שעות היום. במקרים רבים, היכולת של הצוות להגיע גם בשעות שאינן נחשבות ל'שעות הפורמליות' ליום העבודה, מאפשרת ללקוחות לתזמן את השירות בשעות בהן אין עומס ואין כל פעילות אשר יכולה לסרבל או לעכב את התהליך.

מדוע נדרשת הסמכה פרטנית לכיול טמפרטורה?

מטרתו של הכיול היא לבחון את היחס הקיים בין קריאת המכשיר שנבחן על-ידי מכייל הטמפרטורה לבין מכשיר הטסטר הנקרא גם בשם מכשיר האב. מטרת הכיול היא להבטיח כי אכן הטמפרטורה של המכשיר המדובר, היא תקינה ועומדת בסטנדרטים הבינלאומיים הנדרשים. ישנן מעבדות, מפעלים ותעשיות בהם הכיול הוא בגדר חובה ויש לערוך אותו אחת לשנה וזאת בהתאם לתקן ה-ISO הנדרש. לעומת זאת, ישנם מקומות ובהם ניתן לערוך את כיול הטמפרטורה בהתאם לצורכו של בית העסק ושיקול דעתו של הממונה בנושא. על-פי כן, רק מעבדה המוסמכת על-ידי הרשות הלאומית להסכמת מעבדות, יכולה לערוך את הכיול הנדרש, ולהוות את הגושפנקא הנדרשת עבור גופים בינלאומיים כאלו ואחרים המבקשים להבטיח את תקן האיכות של המעבדה / המפעל המדובר.

לקוחותיה של חברת אופטימליט

קבוצת אופטימליט מספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ תוך הקפדה על תודעת שירות גבוהה, זמינות מלאה ומתן שירות המותאם באופן אישי לצרכי בית העסק. לקוחותיה של אופטימליט מגיעים ממנעד רחב של תעשיות ומעבדות שונות, מלקוחות המחויבים לתנאי טמפרטורה ברורים ומוגדרים ועד ללקוחות הנדרשים לבדיקות על-פי צורך. בין היתר, אופטימליט מספקת את שירותיה לבתי מרקחת, מרכזים רפואיים, מחסני תרופות, מחסני מזון, חנויות מזון, חברות תובלה שונות ועוד.

ייעוץ מקצועי הזמין בכל עת

בכל שאלה והתייעצות עם נציג מטעם חברת אופטימליט, ניתן לבקר באתר Optimalit  להשאיר פניה לנציג או ליצור קשר טלפוני ישיר. נציג מטעם קבוצת אופטימליט ישמח לספק מענה לכול נושא ונושא, ולבחון את האפשרות לקבלת שירות מטעם החברה. באתרה של החברה תוכלו להתרשם ממגוון מאמרי מידע בנושא כיול טמפרטורה, וכן לקבל פרטים על כל שירות ושירות הניתן מטעמה.

אופטימליט לוגו פנג
קרדיט יח"צ
  • תוכן ממומן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות