דף הבית / כללי / ינצחו הנערים

ינצחו הנערים

חגיגה על הדשא- צילום הפועל נחלת יהודה
חגיגה על הדשא- צילום הפועל נחלת יהודה

אחרי המעידה הביתית במחזור הקודם מול בית"ר אשדוד, חזרה נחלת יהודה לדרוס במחוז מרכז של ליגה ג', והביסה במגרשה 6:2 את בית"ר גדרה. הפרט המעניין במשחק היה שיתופם של חמישה שחקנים בוגרי מחלקת הנוער של האגודה, כששניים מהם אף השתתפו בחגיגת השערים. ליאור סוויסה פתח מצוין את המשחק ובדקות 6,8, כבש שני שערים שהעלו את נחלת ליתרון 2:0. הקצב המהיר נמשך כשגדרה כבשה שער ראשון בדקה ה-14, אך איליה גרימברג הצעיר, הגיב עם השלישי לזכות נחלת בדקה ה-37. שלוש דקות לסיום המחצית, השלים ליאור סוויסה שלושער וחתם את תוצאת המחצית- 4:1. עם פתיחת המחצית השנייה גדרה כבשה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים את שערה האחרון במשחק, ובדקה ה-59, גם שי גרוספלד ממחלקת הנוער המקומית הצטרף לחגיגה עם החמישי של נחלת. את השער האחרון כבש יוסי פליקר הוותיק, שתי דקות לסיום המשחק ונחלת יהודה שנשארת במקום השלישי, רחוקה שתי נקודות מהפסגה ובמחזור הקרוב תארח בפעם השלישית ברציפות, הפעם את מ.כ אשדוד סיטי.

מחזור פחות נחמד חוותה קבוצת מ.ס ראשון לציון שמאבדת גובה בצמרת אחרי תבוסה 5:1 לקריית עקרון. את השער היחיד לזכותה כבש בדקה ה-76 גטו מיקרו שגם הורחק ארבע דקות מאוחר יותר. הקבוצה ירדה למקום השישי בטבלה ובמחזור הקרוב היא תארח את הפועל רמלה התשיעית.

בליגה ב', מ.ס שיכון המזרח איבדה נקודות בירוחם כשסיימה עם המקומית בתיקו 1. כבר בדקה הראשונה של המשחק עלתה ירוחם ליתרון 1:0 שהחזיק מעמד עד לדקה ה-76, אז דור בן לולו כבש את שער השוויון בשביל להחזיר נקודה אחת הביתה. בדקה ה-55, נשארה שיכון בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של אלירז יהודה בכרטיס צהוב שני. הקבוצה עדיין במקום השלישי בטבלה ובמחזור הקרוב צפויה הקבוצה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח במגרשה את האחרונה בטבלה- מ.ס הפועל לוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות