n
דף הבית / מומלצים / הקצביות המומלצות בראשון לציון לשנת 2022

הקצביות המומלצות בראשון לציון לשנת 2022

הקצביות הכי מומלצות בראשון לציון

אין על הרגע הזה שבו המנגל מתחיל לבעור ואנחנו רק מחכים להניח עליו את הבשר. אבל כדי שהריח יהיה בול במקום וגם הטעם יהיה מושלם, צריך למצוא בשר איכותי. עם הבשר האיכותי ביותר תוכלו להיות רגועים שהעל האש שלכם תהיה הצלחה מסחררת. ריכזנו לכם את הקצביות המומלצות ביותר בראשון לציון שמתמחות בכל מה שקשור לבשרים ושירות לקוחות. 

שף הבשר והעוף

את הימים האחרונים של החופש הגדול החלטנו להקדיש לבחירת הקצביה הטובה ביותר באיזור ראשון לציון ולמען האמת, זאת היתה משימה נחמדה, במיוחד לחובבי הבשר. יצאנו לשטח ומהר מאד מצאנו כי עבור קצביית "שף הבשר והעוף", קצב זה מקצוע עם כבוד ומסורת. בבדיקות שערכנו הבנו כי כל העובדים במקום עוברים הכשרה מקיפה, קפדנית וצוברים מיומנות ומומחיות לאורך שנים. בסופו של דבר, בזכות הניסיון הזה, מי שנהנה בסופו של דבר זה אנחנו, הלקוחות.

כבר עם הגעתנו ל"שף הבשר והעוף" הוצע לנו מגוון רחב של מוצרים איכותיים, טריים ונקיים החתוכים לפי בקשתנו. החל מבקר וכבש עד עופות טריים, תבלינים, ירקות קפואים ודגים קפואים. קטגוריה נוספת שנחשפה בפנינו הייתה מוצרי הפרימיום הכוללת מוצרים ביתיים כמו המבורגרים, קבבים, קציצות ונקניקיות בטעם ביתי, העשויים ממאה אחוז בשר בקר מובחר.

שף הבשר והעוף. צילום: אלון ליביאב

שף הבשר והעוף. צילום: אלון ליביאב

עם זאת, התרשמנו מאוד ממבחר הנתחים והניקיון בקצביה. ההסבר המקצועי מצד ארתור לבייב, הבעלים, ואנשי הצוות שלו, על כל חלק ונתח בשר עשו את שלהם והיה נראה כי מאחורי הדלפק נמצאת חבורה שהיא סוג של ספר מתכונים – לכל שאלה בנושא קיבלנו ייעוץ ותשובה טובה. בנוסף, מעבר לאופן שבו הם חותכים ומסדרים את הבשרים, הם ידעו להסביר לכל מי שצריך, בדיוק באיזה נתח מדובר, מה שיטת הבישול המומלצת, באילו תבלינים או רטבים כדאי להשתמש ולמי להוסיף ירקות על מנת לתת את הטאץ' הסופי לארוחה.

במהלך הבדיקה שערכנו התרשמנו כי המומחיות של צוות העובדים בקצביה בא לידי ביטוי בטיפול המקצועי והמיוחד בבשר: פירוק, יישון ואספקת נתחים מובחרים שמייצרים מאכלים משובחים. בנוסף, כולם שם היו מיומנים במעדני הבשר שהם משווקים, כך שהם ידעו לעזור לנו בבחירת הנתחים המתאימים לתבשילים ובנתינת טיפים ומתכונים.

שף הבשר והעוף. צילום: אלון ליביאב שף הבשר והעוף. צילום: אלון ליביאב

התרשמנו כי ארתור לבייב ואנשי הצוות שלו עושים הכל ועובדים ישירות אל מול הלקוחות: "כשאתה נכנס אלינו, מיד תקבל שירות חם ישיר. חרטנו על דגלנו להעניק שירות מצוין ללקוחותינו, ללא פשרות – לקוח מרוצה בשבילנו זו חשיבות עליונה. הקצבייה הזאת היא הבייבי שלי, נכנסתי לחנות כשהיא הייתה בחיתולים, הרמנו אותה יום אחרי יום והענקנו שרות ויחס אישי לכל לקוח. אני תמיד אומר לאנשי הצוות שלי, מה שלא הייתם מוכרים לעצמכם, אל תמכרו לאחרים וזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש".

שף הבשר והעוף. צילום: אלון ליביאב שף הבשר והעוף. צילום: אלון ליביאב

אפשר לומר בפה מלא כי מדובר בקצבייה נקייה באופן מופתי, שירות מנצח, איכות וטריות ממדרגה ראשונה. השירות היה נעים, מקצועי ומהיר והנתחים מגוונים ומעוררי תיאבון. תתכוננו להחשף לחגיגת בשרים מטריפה שכבר מזמן הפכה לשם דבר בקרב חובבי הבשר והקרניבורים באיזור ראשון לציון. בתאבון!

שעות פתיחה:

א-ה 8.00-19.00

שישי: 8.00-14.00

כתובת: זלמן שניאור 18 ראשון לציון. לניווט לחצו כאן 

טלפון: 03-9614499050-679-0168

לעמוד הפייסבוק של שף הבשר והעוף לחצו כאן 

לאינסטגרם של שף הבשר והעוף לחצו כאן 

 

אלקוביס

לפני עשור, כאשר אביתר ששון, היה בכלל הנדסאי חשמל הוא לא דמיין שבגיל 35 הוא ימצא את עצמו בעל קצבייה מצליחה בראשון לציון. הסיפור המפתיע של קצביית "אלקוביס" בשכונת נחלת יהודה בעיר היין בהחלט יכול להסביר כי יש דברים שפשוט נועדו לקרות.

אביתר ששון הגיע במקרה לתחום הבשרים, מאחר והוא הנדסאי חשמל במקצועו, שעד לפני שמונה שנים עבד בעסק פרטי. כעבור זמן מה, הוא עבר ניתוח בקע ולאחר חודש של החלמה בבית, הוא הבין שלא הצליח לחזור לעבוד כפי שציפה מעצמו. חודש ועוד חודש חלפו, המצב המשפחתי התקדם, אשתו נכנסה להריון והוא הבין כי עליו לקחת את עצמו בידיים. מספר ימים לאחר מכן, נודע לו כי הקצב בשכונה שלו מחפש עובד, אביתר הגיע לקצביה, החל לעבוד בה וכעבור שנה היא כבר הפכה להיות שלו – השאר? היסטוריה.

קצביית אלקוביס. 2 צילום יחצ

                      קצביית אלקוביס ראשון לציון. צילום יח"צ
 

מהר מאד הקצביה הפכה לשם דבר, לא רק בראשון לציון, אלא בכל הסביבה. מדוע? הרבה בזכות היחס האישי עבור כל לקוח שמגיע אליה. בבדיקה שערכנו קיבלנו את הרושם כי אביתר ושאר הצוות כבר מכירים את מרבית הלקוחות ויודעים בדיוק מה להתאים להם, עד לרמת הסבר הכנת המנה המבוקשת.  הרגשנו שאנחנו במקום שונה, לעומת מה שהכרנו בקצביות של רשתות השיווק הגדולות – ראינו כי הכל מאד נקי ומוקפד, כאשר  מלבד לקוחות פרטיים קבועים, האטליז פופולרי גם בענף כולו.

בנוסף, התרשמנו מאוד ממבחר הנתחים והניקיון במקום, החל מעופות, בשרים איכותיים, בקר טרי וקפוא, קבבים, המבורגרים, נקניקיות, צוריסוס, מרגז, צלעות כבש, קובות, פסטלים, מוצרים ארוזים ואפילו תבלינים ייחודיים.

האווירה המשפחתית של צוות העובדים במקום אל מול הלקוחות ראויים לציון: ההסבר המקצועי מצד הקצבים על כל חלק ונתח, כולל טיפים לבישול, עשו את שלהם והיה נראה כי מאחורי הדלפק נמצאים מספר קצבים שהם סוג של ספר בישול מהלך. מעבר לאופן שבו הם חותכים ומסדרים את הבשרים, הם ידעו להסביר לכל מי שצריך, בדיוק באיזה נתח מדובר, מה שיטת הבישול המומלצת, באילו תבלינים או רטבים כדאי להשתמש ולמי להוסיף ירקות על מנת לתת ניחוח מושלם למנה.

בשרים – קונצרט של טעמים. צילום:פרטי

                קצביית אלקוביס ראשון לציון. צילום יח"צ

קצבית אלקוביס מבצעת משלוחים לכל אזור ראשון לציון והסביבה, כולל רמלה ובית אריה במזרח, כאשר הכל חתוך וארוז לפי בקשת הלקוח. אז מה שנותר לכם זה רק לבוא וליהנות מהקצביה המיוחדת שהוקמה עבורכם בהמון אהבה ותשומת לב, זאת לצד רמת ניקיון בלתי מתפשרת, מוצרים מגוונים, טריים, איכותיים ועד חוויית שירות ששמה אתכם מעל הכל.

טלפון: 03-9470371

כתובת: אלי כהן 1 ראשון לציון. לניווט לחצו כאן

 

חינאווי

קצבית חינאווי קיימת משנת 1940 ומחזיקה בצוות מיומן ומקצועי על מנת לתת ללקוח איכות ללא פשרות.
המחירים נוחים והבשר טרי במיוחד. בחינאווי שמים דגש על טריות וניקיון המקום.

חינאווי ילדי טהרן 3, ראשון לציון חינאווי ילדי טהרן 3, ראשון לציון

כדאי להתייעץ איתם ולהתאים ביחד את הנתח המתאים ביותר לארוחה שלכם או למנגל שלכם.
הם מספקים שירות משלוחים עד לבית הלקוח עם כל נתח שרק תרצו ולחברי מועדון הטבה מיוחדת בכל קניה- 5% הנחה על הקניה כולל כפל מבצעים שלרוב יש באטליז.
כתובת: ילדי טהרן 3, ראשון לציון

ליפשיץ- שיווק ואספקת מוצרי בשר

מי שמכיר את החנות "לגעת באוכל", יודע שהיא חנות למביני עניין בלבד וכך גם הקצבייה שנמצאת בתוך החנות- מחזיקה באנשים מקצוענים, דייקנים ומיומנים במיוחד.
ליפשיץ – שיווק ואספקת מוצרי בשר. לישנסקי 9 ראשון לציון ליפשיץ – שיווק ואספקת מוצרי בשר. לישנסקי 9 ראשון לציון


בכל פעם שתגיעי לקנות קצת בשר אל תשכחו להתייעץ עם הצוות, בכל פעם תלמדו מהם משהו חדש על בשר שלא ידעתם קודם לכן.
כתובת: לישנסקי 9, ראשון לציון (בתוך "לגעת באוכל")

חד וחלק

את הידע וההבנה בבשר כבר יש, גם את את הצורך בדייקנות ורגישות עם בשר ועוף יש.
כך בעצם תוכלו למצוא בחנות נתחי בשר ברמה הגבוהה ביותר ואת המכונות החדישות ביותר כדי לתת לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

חינאווי. אילוסטרציה. חד חלק. מורדי הגטאות 42, ראשון לציון
חד וחלק קצביות בראשון לציון. מורדי הגטאות 42 ראשון לציון

צוות הקצביה אדיב והם יתנו לכם שירות אישי ומקצועי לאורך כל הקניה.
כתובת: מורדי הגטאות 42, ראשון לציו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות