n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שביל הגישה בחוף הנכים הוארך עד לקו החוף הרטוב

ראשון לציון: שביל הגישה בחוף הנכים הוארך עד לקו החוף הרטוב

עיריית ראשון לציון מקרבת את הים לאנשים עם מוגבלות: שביל הגישה הוארך עד לקו החוף הרטוב ומקומות החנייה בחניון הנכים כמעט והוכפלו

שביל גישה לחוף הים. צילום: דוברות העירייה
שביל גישה לחוף הים. צילום: דוברות העירייה

אגף חופים ואגמים בעיריית ראשל"צ שדרג את שביל הגישה למים בחוף הנכים, הרחיב אותו והקטין את המרחק לקו המים בחצי, כך שהשביל מגיע עד לקו החוף הרטוב, כמו כן,  חניון הנכים הורחב ומספר מקומות החנייה כמעט והוכפלו מ-36 ל-55 מקומות חנייה.

 במסגרת עבודות השדרוג, הותקן גם מעקה, על מנת לאפשר לאנשים עם קביים להגיע אל קו המים ללא עזרה של מלווה. בחוף מקפידים על ניקיון יסודי של מסלולי ההנגשה בתדירות יומית, על מנת למנוע מגבשושיות חול ולכלוך להפריע במסלול התקין לקו המים.  בראשון לציון כל החופים מונגשים על-ידי שבילי גישה, ופרוסות סוכות מוצלות לאורך החוף.

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, המחזיק בתיק חופים ואגמים: "נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות היא חלק בלתי נפרד מתפיסת עולמנו כעירייה. נגישות החופים אינה נחלתם של האנשים עם מוגבלויות בלבד, אלא מסייעת לכלל הציבור. אני גאה לומר שראשון לציון הנגישה את החופים שלה מעבר למה שהיא צריכה על פי החוק".

ראש העירייה, רז קינסטליך: "הים צריך להיות נגיש לכולם, זו המחויבות המוסרית שלנו לאפשר תנאים בסיסיים לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה. עיריית ראשון לציון שמה למטרה מתן איכות חיים לכלל התושבים המבוסס על עקרונות של ערכים חברתיים וביניהם צדק ושוויון חברתי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות